کد خبر 1588866
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

شکست آمریکا و اسرائیل فقط در تخصص سید علی خامنه ای است!

هم رای دیوان دادگستری بین المللی و هم قطعنامه شورای امنیت از اسرائیل خواسته اند دست از جنایت بردارد و مسیر ارسال غذا و دارو برای مردم مظلوم غزه را باز کند. با این وجود این رژیم منحوس همچنان به جنایات خود ادامه میدهد و از طرف هیچکدام از قدرتها تحت فشار قرار نمیگیرد. آش آنقدر شور شده که حتی آمریکا در قطعنامه اخیر خجالت کشید آن را وتو کند و برای حفظ نیمچه آبروی جهانی اش هم که شده، رای ممتنع داد و البته که آن قطعنامه را الزام آور ندانست تا دست اسرائیل همچنان بسته نباشد!

حال تصور کنید هر حکومت دیگری بجای رژیم اسرائیل میبود، غربی ها چه ها که نمیکردند! همین دو سال پیش وقتی روسیه در اقدامی پیشدستانه و با اطلاع از اقدامات زیرپوستی آمریکا و ناتو به اوکراین حمله کرد، تمام غرب علیهش بسیج شد، هدف شدیدترین تحریم ها قرار گرفت و حتی کار به جایی رسید که ورزشکاران و تیم های ورزشی روسیه از شرکت در رقابت های بین المللی منع شدند. حالا این، روسیه ی ابرقدرتِ اتمیِ دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل متحد بود؛ فکر میکنید اگر کشور دیگری بود با آن چه میکردند؟!

اینها را نوشتم تا یادآور شوم دنیای اسلام با چه غده ی بدخیمی مواجه است و چه قدرتهایی بصورت نهان و آشکار در پی حمایت و تسلیح این رژیم غاصب و جنایتکار هستند. اینجا است که ارزش کار بزرگ غزه بیش از پیش مشخص میشود. اینجا است که روشن میشود محور مقاومت با فشار بر اسرائیل چه کار بزرگی را انجام داده و جمهوری اسلامی چه داغی را بر دل آمریکا و صهیونیسم در منطقه و جهان گذاشته است.

مقاومت با آمریکا و اسرائیل کاری کرده که هیچ قدرتِ ضد آمریکایی تا پیش از این، جرات فکر کردن به آن را هم نداشته است. حتی چین و روسیه ای که اخیرا تحرکاتی علیه آمریکا و نظم آمریکاییِ جهان انجام میدهند، با الهام از اقدامات جمهوری اسلامی، محور مقاومت و آگاهی یافتن از پوچ بودن قدرت آمریکا است. و ایرانِ تحت زعامت سید علی حسینی خامنه ای همان کشوری است که امروز ابرقدرتها بر قدرتش تکیه کرده اند. تا آزادی فلسطین راهی نیست، ان شاءالله!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.