کد خبر 1568319
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت:

فرسایشی شدن جنگ غزه علاوه بر محاصره نظامی و اقتصادی علیه اسرائیل، باز شدن جبهه های مختلف در اطراف سرزمین های اشغالی، فشار افکار عمومی سراسر دنیا بر رژیم، تنش با معترضان داخلی، و تضاد شدید بین سیاسیون صهیونیست، به بروز اختلافات شدید بین واشنگتن و تلاویو هم منجر شده است.

تصمیم مقاومت برای حفظ این سطح از درگیری علیرغم تلاش نتانیاهو برای تغییر این شیوه و خارج کردن ابتکار عمل از دست ایران، بسیار منطقی و زیرکانه است. معتقدم استراتژی مقاومت نگه داشتن جنگ در همین کانال تا زمانی است که اسرائیل مجبور شود تن به توقف حملات و پذیرش شکست دهد.

این راهبرد تا به امروز به خوبی جواب داده است، کما اینکه شواهد و قرائن نیز همین مسئله را تایید میکنند. ترورهای اخیر برای دوستداران مقاومت بسیار دردناک بوده، لیکن این یک واقعیت است که ترور افراد، هر چقدر هم مهم، نمیتواند سیستمی که قائم به فرد نیست را از کار بیاندازد!

در مقابل اما اسرائیل با مجموعه تحرکات هدفمندی طرف است که ثابت شده است به ریشه این رژیم آسیب رسانده و موجودیت آن را با تهدیدات واقعی مواجه ساخته است. آنها نفر را میزنند، و مقاومت ریشه رژیم را هدف گرفته است. اقدام آنها علیرغم تبعات رسانه ای در سرنوشت جنگ اثری ندارد، اما اقدام مقاومت با وجود آنکه به چشم نمی آید، بنیان برافکن خواهد بود!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها