کد خبر 1549185
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶

به گزارش مشرق، محمدرضا کائینی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

پذیرش آتش‌بس، به مثابه مذلّت تاریخی اسرائیل

حتی کودکانی که به بازی در کوچه‌هایند نیز، می دانستند که اسرائیل در جنگ غزه، در کوچه بن‌بست می تازد! عقلاً و منطقاً در آن باریکه، تنها حماس طرف‌حساب صهیونیست‌ها بود، که چهل و پنج روز قشون کشی اسرائیل و شرکاء، حتی نتوانست برگی از درختش بیندازد! نهایتا نیز با مذلتی که تاریخ را به پیش و پسِ خود تقسیم کرد، تن به به آتش‌بس داد! اشغالگر با سبعیت روزافزون در کشتار، تنها به تمامی کشف‌عورت کرد، آدرس پنهان و پیدای خویش را کف دست دنیا نهاد و خیابان های اروپا و آمریکا را، به جشنواره ابراز نفرت از خود مبدل ساخت!

این تنها فضاحتِ تاریخیِ اسرائیل نیست، روسیاهی بزرگ و مانای آمریکا و اروپا نیز هست، که سال گذشته در چنین ماههایی،‌ بوق‌های خود را وقف آموزش انفجار و کشتار و کشف حجاب و...الخ در ایران کرده بودند.

بی تردید با این ظفرمندیِ بی‌مانند، بسا توازن‌ها در دنیا به هم خواهد خورد و اساسا در همین بزنگاهها، باید از نظم نوین جهانی سراغ گرفت و نه در معرکه ها فرمایشی، نمایشی و رسانه ای.

از فردا ببینید دعوای داخلی اسرائیل را، در خائن تراشی‌ها برای طوفان الاقصی و به صُلابه کشیدن نتانیاهو و خودتسکینی که: دیگر این دست وقایع رُخ نخواهد داد، حال آنکه موج بعدی طوفان، بخش بزرگتری از اسرائیل را به کام خواهد کشید!

گرامی باد یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه، به ویژه اطفال و نوباوگانش و تهنیت باد بر آنان، که از جهانی دیگر این نصرت عظیم را شاهدند.

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.