رژیم صهیونیستی امروز سه کشتار را در نوار غزه رقم زد که در پی آن، هفتاد غیر نظامی فلسطینی که عمدتا زنان و کودکان بودند، به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین روز به روز در حال گسترش است و انتقام شکست خود در برابر نیروهای مقاومت را از غیر نظامیان می‌گیرد.

خبرگزاری شمس نیوز به نقل از منابع بیمارستانی خبر داد که در جریان بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر غزه، ۲۷ غیر نظامی به شهادت رسیدند. بیشتر این افراد، زنان و کودکان بودند.

افزون بر این جنایت، جنگنده‌های اسرائیلی یک منزل را در محله «الفاخوره» واقع در غرب اردوگاه «جبالیا» (شمال نوار غزه) بمباران کردند که در پی آن، ۲۰ فلسطینی شهید و بیش از ۸۰ نفر دیگر هم زخمی شدند.

صهیونیستها در سومین کشتار خود، ۲۳ غیر نظامی فلسطینی را در مرکز نوار غزه به شهادت رساندند. این افراد در حملات جنگنده‌های اسرائیلی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه، ظهر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای خبر داد ۲۲۱۵ شهروند فلسطینی از جمله ۷۲۴ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۸۷۱۴ تن دیگر از آغاز تجاوزات به نوار غزه مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که از روز شنبه گذشته (زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون ۵۳ نفر در کرانه باختری شهید و بیش از ۱۱۰۰ مجروح شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۴ شهروند فلسطینی از جمله ۱۲۶ کودک و ۸۸ زن در نوار غزه شهید و ۱۰۱۸ نفر دیگر مجروح شده‌اند. مطابق با این بیانیه، ۶۶ درصد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی زن و کودک هستنند..

کابینه رژیم صهیونیستی در پی عملیات مقاومت فلسطین هفته گذشته وضعیت جنگی اعلام کرد و آب و برق نوار غزه را قطع کرد. ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله بسیاری از تأسیسات غیرنظامی از جمله چندین بیمارستان، مسجد و خانه‌های مسکونی را در نوار غزه هدف قرار داده است.

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی، شامگاه گذشته رسما اعلام کرد که این رژیم امروز شنبه خدمات اینترنتی نوار غزه را نیز قطع خواهد کرد.