وزارت بهداشت فلسطین پنجشنبه شب اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ۳۵ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ۳۵ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و ۶۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، تنها در روز پنجشنبه ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی شهید شدند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد، حملات رژیم صهیونیستی به غزه شدت گرفته و تا کنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: ایرنا