بیمارستان‌های غزه در چند ساعت ۱۲۰ شهید دریافت کردند

بیمارستان‌های نوار غزه در ساعات گذشته بیش از ۱۲۰ شهید را دریافت کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که بیمارستان‌های نوار غزه در ساعات گذشته بیش از ۱۲۰ شهید را دریافت کردند.

از سوی دیگر، حملات شدید رژیم اسرائیل به مناطق شمال غربی غزه همچنان ادامه دارد.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سیستم بهداشت و درمان در نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این گفت که روز هفتم اکتبر، روز عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت فلسطین علیه این رژیم را «روز سیاه» این رژیم توصیف کرد. وی همچنین اعلام کرده بود: این روز وحشتناک‌ترین روز برای یهودیان پس از حادثه هولوکاست ثبت خواهد شد. ما چاره‌ای جز مرگ یا زندگی پیش روی خود نداریم. حماس اگر می‌توانست همه ما را به قتل می‌رساند. امروز همه توان خود را برای پیروزی به کار گرفته‌ایم. ما شهرهای اسرائیلی در اطراف غزه را دوباره بنا خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      سلام . در روایات و احادیث معتبر و مشهور و احسن آمده است که : امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اسرائیل در غزه دارد نسل کشی می کند ومثل عمر بن سعد ملعون آب را به روی زن وبچه و مردم غزه بسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس