کد خبر 1532153
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری زن سارقی که با ترفندی خاص اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای تاکسی‌های اینترنتی می‌کرد خبر داد.

به گزارش مشرق، بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: در پی دریافت شکایت یکی از رانندگان اسنپ در شاهین‌شهر مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و یک قطعه طلا از داخل داشبورد خودروی او بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی تخصصی مأموران پلیس، سارق که خانمی سابقه‌دار بود و به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده بود شناسایی و مشخص شد وی بلافاصله پس از سوار شدن با ادعای دروغین پنچر بودن لاستیک عقب خودرو باعث پیاده شدن لحظه‌ای راننده شده و در این فرصت اقدام به سرقت اموال داخل خودرو وی کرده است.

ثابت راسخ با اشاره به دستگیری این سارق سابقه‌دار و همچنین کشف اموال مسروقه تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت اموال رانندگان تاکسی‎‌های اینترنتی با این روش اقرار و سپس برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی خواست از قرار دادن اموال و اشیای با ارزش داخل خودرو خود خودداری کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.