کد خبر 1532128
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۲

به گزارش مشرق، احسان عبادی، فعال فضای مجازی در کانال ایتای خود نوشت:

وقتی می بینم رئیس قوه قضائیه بدون هیچ ملاحظه کاری و پارتی بازی، شخصا دستور به بررسی پرونده فرزندان معاون اول خودش میده، به سلامت این نظام و مسئولین که رهبری عزیز بارها و بارها اون رو گفت، بیشتر ایمان میارم.

کسی منکر ضعفها و فسادها در برخی افراد قوه قضا و دیگر نهادهای کشور نیست، هست و وجود داره، اما به قول رهبری اکثریت مسئولین این کشور پاکدست و خوب هستند.

بارها گفتم ما حق داریم به تک تک مسئولین کشور انتقاد کنیم، درب انتقاد همیشه بازه، اما حق نداریم طوری قضاوت کنیم و انتقاد کنیم که کل یک نهاد رسمی کشور رو زیر سوال ببریم.

ما به ضد قساد بودن آقای اژه‌ای ایمان داشتیم، با این کار ایمانمون به ایشون بیشتر هم شد، اما این به معنای ایراد نداشتن ایشون و قوه قضا نیست. این قضیه نشون داد معاون اول قوه هم ضد فساد هست و بدون هیچ دخالتی اجازه دستگیری و بازجویی فرزندانش رو داده.

فقط کافی بود در یک کشور خارجی این حرکت رخ بده ، همه می گفتن بیا و ببین که چقدر کشورشون عالی هست و ضد فساد و.... اما گویا برای بعضی ها مرغ همسایه غاز هست.

ایکاش افرادی هم که فقط بدی دیدن رو بلد هستن ، این موارد رو هم ببینن و تشکر کنن ، رهبری در ۱۴ خرداد سال قبل یکی از وظایف انقلابی ها را تشکر از مسئولین زحمتکش عنوان کردن. بله!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.