کد خبر 1523822
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

دو بازیکن سپاهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر در صدر موثرترین بازیکنان لیگ قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، لیگ برتر با برگزاری دیدار معوقه استقلال خوزستان و تراکتور تعطیل شد تا تیم ملی خود را برای دو دیدار دوستانه آماده شود. سپاهان پس از چهار هفته ابتدایی لیگ با چهار پیروزی در صدر جدول قرار گرفت و پرسپولیس با ۱۰ امتیاز و استقلال با ۹ امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاگردان مورایس بیشترین تفاضل گل و بیشترین گل زده را در اختیار دارند و پرسپولیس، استقلال و گل گهر با یک گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده‌اند. در لیست جدول گلزنان رضا اسدی با چهار گل صدرنشین است و پس از او مسعود زائرکاظمینی با سه گل در رده دوم قرار دارد.

اسدی تا این هفته از رقابت‌ها عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داده و نکته جالب این است که نامی از بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس در میان موثرترین بازیکنان لیگ قرار ندارد. بازیکنان سپاهان، ملوان، هوادار، شمس آذر و آلومینیوم در میان برترین‌های این لیست قرار دارند.

رضا اسدی، شهریار مغانلو و مسعود زائرکاظمینی سه نفر برتر لیست موثرترین بازیکنان لیگ تا این هفته از رقابت‌ها هستند. تنها بازیکن خارجی این لیست علی یوسف مهاجم تازه وارد و عراقی صنعت نفت است که توانست یک گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد.

موثرترین بازیکنان لیگ برتر تا پایان هفته چهارم

ردیف نام بازیکن تیم تعداد گل تعداد پاس گل
۱ رضا اسدی سپاهان ۴ ۱
۲ شهریار مغانلو سپاهان ۲ ۲
۳ مسعود زائر کاظمینی ملوان ۳ ۰
۴ طالب ریکانی صنعت نفت ۲ ۱
۵ رضا جعفری ملوان ۲ ۱
۶ امین قاسمی نژاد هوادار ۲ ۱
۷ علی یوسف صنعت نفت ۱ ۲
۸ عیسی مرادی شمس آذر ۲ ۰
۹ مهدی لیموچی آلومینیوم ۲ ۰
منبع: ایسنا