کد خبر 1521727
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

سازمان زیباسازی به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی «چارسوفرهنگ» نوشت:انتشار ویدیویی از تبلیغ خشن فصل جدید سریال «زخم کاری» در صفحه شخصی محمد حسین مهدویان، باعث انتقاد برخی چهره‌های رسانه‌ای شد که معتقدند این تبلیغ خیابانی مروج خشونت است و برای اجرا در خیابان مناسب نیست. به نظر می‌رسد این ماکت واقعی نباشد و به صورتی کامپیوتری ساخته شده باشد.

در واکنش به این تبلیغ و تبلیغات «پدرگورآدیولا» سازمان زیباسازی شهرداری به جعل بیلبوردهای عوامل این دو سریال تذکر داد. پایگاه خبری حرفی نو با انتشار این خبر می‌افزاید: در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی‌ برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی با محوریت‌ تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

تبلیغ سریال «پدر گواردیولا» با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال «زخم کاری» با طرح ماکتی از یک چاقوی خون آلود در حاشیه بزرگراه. پیج رسمی سریال زخم کاری ابن بیلبورد جعلی را رسما به‌عنوان تبلیغات شهری زخم کاری منتشر کرده است.

سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.