کد خبر 1517167
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه، در جدیدترین مطلب خود درباره فعالیت جنبش لُمپنیسم در پسافتنه نوشت:

با فروکش کردن التهاباتِ سال گذشته، دشمن بیکار ننشست و با فعالیت‌های زیر، تلاش کرد تا دوباره التهاب و ناامنی را به کشور تزریق کند:

چهلم‌سازی

بعد از مرگ مهسا امینی، با تبلیغات گسترده سعی کردند مردم را به سقز بکشانند و مراسم چهلم وی را به نقطه عطفی برای التهابات آتی تبدیل کنند. این کشته‌سازی‌ها و چهلم‌سازی‌ها تا چندین ماه ادامه داشت!

ائتلاف پوشالی اپوزیسون خارجی

تلاش نافرجام برای ایجاد ائتلاف بین رضاپهلوی، مسیح علینژاد، نازنین بنیادی، عبدالله مهتدی، حامد اسماعیلیون و ... در نهایت به شکستی مفتضحانه تبدیل شد.

قهرمان‌سازی از قاتلان

قهرمان‌سازی و اسطوره‌سازی از قاتلان قصاص‌شده شهدای امنیت، دیگر تلاشی بود برای کاشتن بذر کینه در دل مردم نسبت به نظام و عوض کردن جای شهید و جلاد.

تحریک خانوداه‌ کشته‌شده‌ها

بساطی که مادر مرحوم کیان پیرفلک، اطرافیان نیکا شاکرمی، پدر محمدمهدی کرمی و ... ایجاد کردند، خوراک خوبی برای لاشخورهای رسانه‌ای فارسی‌زبان ایجاد کرد.

به میدان آوردن سلبریتی‌ها

هر روز شاهد کشف حجاب و صحبت‌های هیجانی یک سلبریتی بودیم که جز پشیمانی و از دست دادن موقعیت شغلی و فرار از کشور، عایدی دیگری برای این عروسکان خیمه‌شب‌باز نداشت!

کنش‌گری خواص و سیاسیون

از عبدالحمید گرفته تا محسن برهانی و آقامیری‌ و نصیری‌ها، سعی کردند با نق زدن و توجیه رفتارهای حرمت‌شکنان و آشوبگران، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

فعالیت گسترده در فضای مجازی

به‌خاطر نزدیکی سالمرگ مهسا امینی و گستردگی و اثرگذار ی فضای مجازی، این مورد را بیش از موارد دیگر باید جدی گرفت. در حال حاضر هشتگ‌های به خیابان برمی‌گردیم، مهسا امینی، زن_زندگی_آزادی و ... از داغ‌های توئیتر هستند.



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.