کد خبر 1496939
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از رونمایی از موشک هایپرسونیک ایران ادعا کرد تل‌آویو در هر صورت راهی پیدا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح ایران ادعا کرد که این رژیم همیشه راه حلی برای مقابله با آن خواهد داشت، زیرا تنش‌ها بر سر برنامه هسته‌ای تهران همچنان بالاست.

براساس گزارش تایمز اسرائیل، ایران روز سه شنبه از موشکی مافوق صوت رونمایی کرد که می‌تواند با سرعت ۱۵ برابر سرعت صوت حرکت کند. او در ادامه مدعی شد: من می‌شنوم که دشمنان ما به تسلیحاتی که در حال توسعه هستند می‌بالند. در مقابل هر نوع تحولی، ما پاسخی حتی بهتر داریم چه در زمین، چه در هوا یا در عرصه دریایی.

او در بیانیه‌ای ویدئویی مدعی شد که رژیم صهیونیستی می‌داند چگونه از شهرک‌نشینان خود دفاع کند و در صورت جنگ می‌تواند پاسخی کوبنده به دشمنان خود دهد. این درحالی است که رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در باریکه غزه نیز همچنان ناکام مانده و درحال برگزاری رزمایش نظامی است که حمله از چند جهت را شبیه‌سازی کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه مقاومت لبنان را نیز تهدید کرده و در لفاظی گفت که «اگر حزب الله اشتباه کند و جنگی را علیه اسرائیل آغاز کند، ضربه سختی به آن خواهیم زد و لبنان را به عصر حجر بازگردانیم».

تهران از سال ۲۰۱۸، زمانی که آمریکا به طور یکجانبه از معاهده مهمی که غنی سازی ایران را در ازای کاهش تحریم‌ها محدود کرده بود، خارج شد، برنامه هسته‌ای خود را افزایش داده است. همین امر موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است و این رژیم سعی دارد تا با اقدامات خرابکارانه مانع از پیشرفت هسته‌ای کشورمان شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها