کد خبر 1492541
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.

به گزارش مشرق، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد: ما زمان را از دست نداده و در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده‌ایم.

«تساحی هنگبی» ضمن تکرار ادعاهای دیگر مقامات رژیم صهیونیستی از جمله وزیر جنگ این رژیم، در ادامه افزود: غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران، برای همه جهان خط قرمز است.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو در صورتی که هیچ راهی باقی نماند، به حمایت (آمریکا) برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران دست خواهد یافت.

این مقام صهیونیست همچنین گفت: آمریکا بر این باور است که راه حل دیپلماتیک برای منصرف کردن ایران از پروژه هسته‌ای این کشور کارساز است، ولی تل آویو در این خصوص شک دارد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» مدعی شد که ایران برای ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور در فضای دریایی خاورمیانه» تلاش و کشتی‌های تجاری را به کشتی‌های نظامی تبدیل می‌کند.

این مقام صهیونیست همچنین خواستار اتخاذ یک سیاست هماهنگ و برنامه‌ریزی شده در مقابله با توان و برنامه‌های ایران در حوزه دریاها شد و راه‌های مقابله با ادعای تهدید هسته‌ای ایران و همچنین فعالیت‌های جمهوری اسلامی در سراسر منطقه را تشریح کرد.

منبع: مهر