کد خبر 1486308
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن دیدار با جمعی از اساتید و دانشجویان از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان داخلی، تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل کشور تأمین می‌شود، اظهار کرد: امروز نیروی هوایی افتخار می‌کند که ادامه دهنده راه شهیدان بزرگی چون ستاری، بابایی و دیگر شهدای گرانقدر این نیرو است.

امیر واحدی در ادامه خطاب به دانشجویان، گفت: با تلاش شبانه روزی بکوشید تا پا جای پای شهیدان پر افتخار و پیشکسوتان سرافراز نیروی الهی هوایی بگذارید که در هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از آن با تمام وجود کوشیدند و از جان مایه گذاشتند تا این نظام مقدس اسلامی در جهان سربلند باشد و این نیروی خوشنام الهی جزء اولین‌ها به همگان معرفی شود.

وی تصریح کرد: امروز شما عزیزان وام‌دار بزرگ مردانی هستید که از خود گذشتند تا این نیروی پر افتخار به دست شما جوانان باغیرت برسد.