کد خبر 1486291
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

فرمانده انتظامی ملایر از کشف مقدار ۲۴ هزار لیتر نفت مازوت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای شناسایی و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی از نگهداری سوخت بدون مجوز قانونی در یکی از روستاهای این شهرستان ملایر مطلع شدتد.

وی اظهار داشت: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی به منظور بررسی موضوع، ماموران پلیس به این روستا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر، مقدار ۲۴ هزار لیتر نفت مازوت قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال را از یک دستگاه تانکر کشف کردند.

سرهنگ ساکی تاکید کرد: برخورد با هرگونه قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های انتظامی شهرستان ملایر در سال‌جاری است.

وی همچنین از دستگیری ۲ متهم و کشف چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پلیس امنیت عمومی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیر و برخورد با مخلان نظم و امنیت، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با بهره‌گیری از توان پلیس‌های تخصصی، عوامل ستادی و یگان امداد به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ ساکی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد چهار قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱۵ فشنگ مربوطه و وسایل استعمال مواد مخدر را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این طرح ۲ متهم دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت موتورسیکلت، دستگیری یک نفر سارق آهن‌آلات و یک نفر سارق سیم در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: ماموران در اجرای این طرح سه نفر از اعضای باند سرقت موتورسیکلت را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آنان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

وی یادآور شد: ماموران در ادامه این طرح، یک نفر سارق آهن آلات و یک سارق سیم برق هوایی را به همراه مقادیری آهن آلات و سیم برق سرقتی و یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز نیز دستگیر و به همراه دیگر متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها