سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی با پرسپولیس نیاز به تمرکز ۱۰۰ درصدی داریم.

به گزارش مشرق، سعید الهویی پیش از دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید این نکته را با دقت و با توجه در ذهن خودمان داشته باشیم که بازی در جام حذفی مختصات متفاوتی از بازی‌های لیگ دارد. طبیعتا یک ۹۰ دقیقه بسیار پرهیجان و پرفشار داریم که نیاز به تمرکز صددرصدی از سوی بازیکنان تیم ما دارد.

وی افزود: در طول هفته سعی کدریم از نظر تاکتیکی و ذهنی خودمان را آماده بازی مقابل پرسپولیس کنیم. هر تیمی در جام حذفی مقابل ما قرار بگیرد تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد و این مساله کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. تیم ما از نظر تاکتیکی و بدنی شرایط خوبی دارد. خداراشکر همه بازیکنان را در اختیار داریم. از کادرپزشکی و بدنسازی ممنون هستم که تلاش کردند و چند بازیکن مصدوم‌مان را به شرایط بازی رساندند.

سرمربی گل گهر گفت: موضوع خیلی مهمی که در مورد بازی فردا وجود دارد، هم ما و هم پرسپولیس قائل به این هستیم که داور بازی باید بهترین عملکرد را در جریان بازی داشته باشد. اینکه چه تیمی پیروز می‌شود کاملا به گیم پلن‌ها (برنامه‌های بازی) و تاکتیک‌های دو تیم و اجرای آن‌ها توسط بازیکنان، تمرکز ذهنی و شرایط بدنی‌شان بستگی دارد.

الهویی تصریح کرد: برای ما خیلی مهم است آن تیمی که شایسته تر است با پیروزی از زمین خارج شود و داور اشتباه تاثیرگذاری نداشته باشد. متاسفانه نبود VAR کار را برای داوران سخت کرده است. متاسفانه اشتباهات‌شان بیشتر از قبل دیده می‌شود. اتفاقی که در بازی قبل برای ما افتاد و کارشناسان در موردش صحبت کردند در لیگ باعث از دست رفتن ۲ امتیاز شد ولی بازهم بعد از بازی از تصمیمات کادر داوری حمایت کردیم. باز هم حمایت می‌کنیم. آرزو می‌کنم در بازی مهم فردا داور بهترین فرد درون زمین باشد و با تصمیماتش کمک کند تیم شایسته تر پیروز بازی شود.