یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: اتاق فکر اغتشاشات اخیر در سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی، عصر یکشنبه در جمع عزاداران کاشانی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در منطقه‌ای مبعوث شد که فساد و ظلم در آن رایج بود، اظهار داشت: در ایام زندگی گهربار حضرت محمد (ص) ایشان و خاندان پاکش با انواع و اقسام ظلم و ستم و صحبت‌های نادرست مورد هجمه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه زمان عصر جاهلیت مردم چوب و سنگ می‌پرستیدند، ابراز داشت: در زمان کنونی هرچند دنیا مجهز به علوم و فنون روز دنیا است ولی دنیا دچار جاهلیت مدرن شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور تصریح داشت: افرادی به این ناآرامی‌ها دامن می‌زنند که آسایش و امنیت مردم هیچ اهمیتی برای آنها ندارد.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد است، گفت: آتش زدن مسجد، قرآن، پرچم امام حسین (ع) و اهانت به حریم مقدس حجاب نشانه اعتراض نیست بلکه این اغتشاش و آشوب است.

حجت الاسلام صابری اراکی با اشاره به درگذشت یکی از هموطنان زن خاطرنشان کرد: اگر هر مسئولی در این موضوع کوتاهی کرده است باید مجازات شود نه اینکه نظام و مردم هزینه آن را بپردازد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید مسئولان قدر مردم را بدانند، تاکید کرد: هر چند اعتراض حق مردم است ولی آشوب محکوم است و ما از نیروهای نظامی و انتظامی می‌خواهیم کسانی که به آسایش و امنیت مردم رحم نمی‌کنند را به شدت مجازات کنند.

مردم ما پای انقلاب و حجاب خود می‌مانند

وی با اشاره به اینکه مردم ایران برای حجاب انقلاب کردند، تاکید کرد: مردم ما پای انقلاب و حجاب خود می‌مانند و از آن همیشه حمایت می‌کنیم.

منبع: مهر