کد خبر 1411521
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

مسؤول روابط عربی و بین‌المللی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ترور دختر چهره نزدیک به رئیس جمهور روسیه را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «عمار الموسوی» مسؤول روابط عربی و بین‌المللی حزب‌الله لبنان در محکومیت ترور «داریا دوگین» دختر «آلکساندر دوگین» از افراد نزدیک به رئیس جمهور روسیه بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش «العهد»، الموسوی در این بیانیه قتل داریا دوگین را یک اقدام تروریستی کثیف توصیف کرد و در ادامه به الکساندر دوگین، سایر افراد خانواده وی، مردم روسیه و سران این کشور تسلیت گفت.

وی در ادامه گفت: از این فرصت استفاده می‌کنیم تا از موقعیت برجسته‌ای که آقای دوگین از آن برخوردار است و نیز مواضع شجاعانه وی در دفاع از کشور و ملتش و همچنین دفاع از قضایای بر حق و عادلانه از جمله آرمان فلسطین و مبارزه مشروع با هژمونی آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی و تروریسم تکفیری قدردانی کنم.

داریا دوگین در روز یکشنبه (سی ام مرداد) بر اثر انفجار خودرو در شهر «مسکو» کشته شد. سرویس امنیت فدرال روسیه عوامل اوکراین را عامل این جنایت دانست.

سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که بر اساس تحقیقات انجام شده  این جنایت توسط سرویس‌های ویژه اوکراین طرح ریزی و انجام شده است؛ عامل این جنایت یک شهروند اوکراینی است که به دنبال قتل به استونی گریخته است.

منبع: فارس