کد خبر 1381847
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

محمد نادری گفت: فرهاد مجیدی مربی بسیار خوبی است و همه بازیکنان استقلال دوست دارند که با چنین مربی با دانش و خوبی کار کنند و شاگرد وی باشند.

به گزارش مشرق، «محمد نادری» شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر با اشاره به قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: قرارداد من با استقلال یک ساله بود، این قرارداد وقتی به پایان رسید از باشگاه آلتای اسپور پیشنهاد خوبی دریافت کردم.

وی افزود: مصطفی دنیزلی با من تماس گرفت و خواستار این شد که به تیم او بروم، من هم قبول کردم.

بازیکن اسبق آلتای اسپور خاطرنشان کرد: تا زمانی که دنیزلی در آلتای اسپور حضور داشت نتایج بسیار خوبی دریافت کردیم، حتی هفته هشتم صدرنشین بودیم، توانسته بودیم تیم پر قدرت بشکتاش را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید:

جدایی ۲۰ بازیکن استقلال و «قانونی» که شکست

نادری تصریح کرد: وقتی که دنیزلی با مدیران باشگاه آلتای اسپور به مشکل خورد و جدا شد تیم دچار افت شد، چند بازیکن فسخ کردند، بحران شکل گرفت و شرایط بحرانی شد.

وی تاکید کرد: ما در ادامه فصل با مشکلات مالی روبرو شدیم و تیمی که شگفتی ساز نیم فصل اول بود در نهایت با ۳۴ امتیاز به لیگ دسته پایین تر سقوط کرد.

بازیکن پیشین استقلال اعلام کرد: من قرارداد دوساله با آلتای اسپور داشتم اما پس از مشکلاتی که به وجود آمد بر خلاف میل باطنی‌ام  به فیفا شکایت کردم و منتظر رای هستم.

نادری افزود: من در لیگ ترکیه ۲۶ بازی انجام دادم، لیگ این کشور سطح بالایی دارد و فوتبال اروپا کمک کرد تا از نظر فنی پیشرفت زیادی داشته باشم.

وی اظهارداشت:فرهاد مجیدی به من لطف داشته و او مربی بسیار خوبی است.

نادری گفت: مجیدی چند بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی از عملکرد من تمجید کرد که نشان می‌دهد مربی بزرگ و دوست داشتنی است. من هم در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم.