به اطلاع کلیه اتباع افغانستانی فاقد مدرک که موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح شناسایی اتباع افغانستانی نشده اند می‌رساند، از روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۱ به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

به گزارش مشرق، به اطلاع تمامی اتباع افغانستانی فاقد مدرک که موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح "شناسایی اتباع افغانستانی حاضر در کشور به ویژه اتباع وارد شده پس از تحولات افغانستان" نشده اند می‌رساند، از روز دوشنبه مورخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۱ به دفاتر پیشخوان دولت که (امکان ثبت نام کارت هوشمند ملی را نیز دارا می باشند) مراجعه کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: به منظور ارائه خدمات بهتر در مراحل ثبت نام و همچنین جلوگیری از ازدحام، لطفا از مراجعه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی جهت اخذ نوبت خوداری کنید. همچنین تاکید می گردد افرادی که در طرح مذکور شرکت نکنند، هیچگونه خدماتی به آنها ارائه نمی شود و غیر مجاز تلقی می شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: جهت اطلاع از اخبار موثق اتباع و مهاجرین خارجی و پناهندگان فقط به سایت اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی وزارت کشور به آدرس www.bafia.ir و جهت دریافت اخبار کلیه استان ها بر روی نقشه ایران در سایت مذکور مراجعه کنید.