کد خبر 1349032
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

فرمانده انتظامی شهرستان ری از خلع سلاح و دستگیری سه قمه به دست خبر داد که باعث جراحت شدید یکی از نیروهای دهیاری روستای اشرف آباد شده بودند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان ری از خلع سلاح و دستگیری ۳ قمه به دست خبر داد که باعث جراحت شدید نیروهای دهیاری روستای اشرف آباد، شده بودند.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال دریافت اخباری در خصوص حمله چندین نفر قمه به دست به نیروهای دهیاری روستای اشرف آباد، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاور شهر در محل حاضر شدند.

وی افزود: به محض حضور در محل، ماموران با تجمع شهروندان و چند نفر قمه به دست در حال عربده کشی روبه رو شدند که طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ متهم خلع سلاح و دستگیر شدند.

جلیلیان اظهار داشت: در بررسی بیشتر مشخص شد یکی از نیروهای دهیاری دچار جراحت شدید شده که سریعا به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با انتقال به موقع مضروب به بیمارستان وضعیت جسمانی اش رو به بهبود است، گفت: پس از اخذ شکایت و پایان تحقیقات متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: فارس