کد خبر 1332934
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

مربی اسبق تیم ملی ایران گفت: از تعویض لحظات پایانی اسکوچیچ تعجب کردم چراکه با این کارش روحیه انصاری فرد را پایین آورد.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود به  جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت : در تیم ملی لژیونر های زیادی داریم و این تیم دست هر کسی باشد، به جام جهانی صعود می کنیم. در بازی با عراق می توانستیم هماهنگ تر بازی کنیم ولی مشکلاتی مثل کرونا و دیر رسیدن ملی پوشان مانع شد. در این بازی بیشتر روی خلاقیت فردی پیروز شدیم و خبری از کارهای تاکتیکی  نبود.

وی افزود : فوتبال ایران باید هر دوره به جام جهانی صعود کند، آسیا ۴ سهمیه مستقیم دارد و باید فوتبال ایران جزو مسافران همیشگی جام جهانی باشد.

مربی سابق تیم ملی کشورمان در خصوص صعود به مرحله حذفی جام جهانی گفت : نباید از این فوتبال توقع صعود به یک هشتم نهایی را داشته باشیم. اگر هم هر دوره تیم ملی به مرحله حذفی صعود کند، روی اتفاق و شانس بوده تا روی برنامه ریزی و هدف گذاری. نباید خودمان را گول بزنیم، اگر واقعا به دنبال صعود به مرحله حذفی هستیم باید روی فوتبال پایه ها سرمایه گذاری کنیم و به آن اهمیت دهیم.

مربی سابق تیم ملی در پایان با انتقاد از تعویض لحظات پایانی کریم انصاری فرد مقابل عراق توسط اسکوچیچ، اظهار داشت : واقعا می خواستم از اسکوچیچ سوال کنم چرا در ۳ دقیقه پایانی انصاری فرد را به زمین فرستاد. با این کار او، روحیه مهاجم تیم ملی پایین می آید. برای وقت تلف کردن باید یک هافبک را به میدان فرستاد تا دوندگی در خط هافبک بالا برود نه اینکه مهاجم باسابقه را فرستاد.

منبع: خبر ورزشی