حل مشکل خروج بازیکنان ملی پوش مشمول با مساعدت سازمان نظام وظیفه

مسئولین فدراسیون فوتبال صبح امروز نشستی را با مسئولین سازمان نظان وظیفه عمومی کشور در راستای حل مشکلات بازیکنان مشمول برگزار کردند.

به گزارش مشرق، حامد مومنی، سرپرست دپارتمان تیم های ملی در خصوص برگزاری نشست این دپارتمان با مسئولان سازمان نظام وظیفه عمومی که با حضور محمد حسین حمیسی، رییس کمیته حراست فدراسیون برگزار شد، گفت: این نشست در راستای حل مشکلات ورزشکاران مشمول برگزار شد. خوشبختانه در این دیدار با حمایت و هماهنگی مسئولین سازمان نظام وظیفه قول هرگونه همکاری و هماهنگی به منظور حل مشکلات اداری بازیکنان مشمول داده شد.

وی ادامه داد: از این پس با توجه به شرایط کرونا و با هدف کمک به حفظ سلامت بازیکنان طی برگزاری اردوها برای امور مرتبط با اخذ مجوز خروج از کشور، دیگر نیاز به حضور فیزیکی بازیکنان در سازمان نظام وظیفه نیست و ملی پوشان می‌توانند به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایند.

مومنی اضافه کرد: خوشبختانه سازمان نظام وظیفه عمومی قول هرگونه همکاری و مساعدت را در راستای حل مشکلات خروج و بازیکنان مشمول تیم ملی داده و معتقدم باب همکاری بسیار خوبی بین سازمان نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال ایجاد شده است. مسئولان محترم سازمان نظام وظیفه آمادگی ارائه هرگونه مساعدت و همکاری را دارند که از این بابت از ایشان تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: از این پس فرآیند اخذ مجوز خروج‌ بازیکنان دانشجو و امور مربوط به تعویق خدمت بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند با سرعت بیشتری و بدون نیاز به مراجعه حضوری بازیکنان انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ در نشست فوق محمد حسین حمیسی، رییس کمیته حراست، حامد مومنی، سرپرست دپارتمان تیم های ملی، سرهنگ دشتی، رییس مرکز عملیات مشمولان نظام وظیفه و سرهنگ حمیدزاده معاونت احضار و اعزام سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی به همراه مهدی حقی، نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس