کد خبر 129556
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پایگاه‌های ارتش این رژیم و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف موشک‌باران قرار دادند.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری"سما" نوشت: گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که تا به این لحظه 43 فروند موشک به سمت پایگاه رژیم صهیونیستی شلیک کرده و این رژیم به زخمی شدن بیش از 5 نفر و وارد آمدن خسارت‌های مادی در اثر اصابت این موشک‌ها اذعان کرده است.

این گردان‌ها همچنین تصریح کرد که شهرک"کفار میمون" هدف شلیک 4 موشک قسام، شهرک"عالومیم" یک فروند موشک و شهرک"ناحل عوز" نیز 5 فروند موشک 107 قرار گرفت.

این گردان‌ها همچنین شهرک"کفار عزه" را با 3 فروند موشک، کیبوتس "ناحل عوز" با 4 موشک، پایگاه توپخانه‌ای شرق غزه با 7 موشک و پایگاه زکیم را با 4 موشک نوع 107 هدف قرار داد.

از سوی دیگر گردان‌های "ناصر صلاح‌الدین" شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی 3 فروند موشک به شهرک"عزاتا" در شرق غزه شلیک کردند و 6 فروند موشک دیگر نیز به دو شهرک"راعیم" و "بیئیری" اصابت شد و همچنین نیتفوت و سدیروت نیز هدف اصابت 3 موشک قرار گرفت.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" نوشت که در نتیجه اصابت یک فروند موشک گراد به ساختمانی در النقب غربی ، 4 نیروی گارد مرزی زخمی شده و به بیمارستان"برزیلای" منتقل شدند.

به نوشته این روزنامه، تیم‌های امداد سریعا در مکان حادثه حاضر شده تا به زخمی‌شدگان و افرادی که دچار ترس و وحشت شده بودند خدمات ارائه کنند.

تیم اطفاء حریق نیز در محل حاضر شد تا آتش‌سوزی مهیبی که در ساختمان رخ داده بود، مهار کند.