سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان نزدیک بودن سطح رقابت بین تیم‌های ایران و لهستان را دلیل بروز درگیری در این مسابقه دانست.

به گزارش مشرق، میخال باکیه‌ویچ، سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که تحت تاثیر این بازی قرار گرفتم. ما دو ست فوق‌العاده داشتیم و با وجود تنش‌هایی که در بازی بود توانستیم به پیروزی برسیم. ما امروز بسیار با انگیزه بودیم.

وی درخصوص شانس قهرمانی تیمش در این دوره از مسابقات، گفت: قبلاً هم گفته‌ام که اصلاً بازی‌ها را به صورت کلی نگاه نمی‌کنم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. تفکر و اندیشه من این است که فردا بهتر از دیروز باشم. تلاش می‌کنم با توجه به آنالیزهایی که داریم موفقیت‌های بیشتری در ادامه مسابقات کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان درخصوص بروز برخی حواشی و درگیری در بازی با ایران، تصحری کرد: تیم‌های ایران و لهستان از نظر سطح کیفی نزدیک بهم هستند و فکر می‌کنم دلیل اصلی این درگیری‌ها رقابت نزدیک بین ایران و لهستان باشد.

باکیه‌ویچ در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران شانسی برای قهرمانی در این دوره از بازی‌ها دارد یا خیر، اظهار داشت: قطعاً شانس قهرمانی برای ایران قائل هستم. هنوز 4 بازی دیگر باقی مانده است و از نظر منطقی و ریاضیات این امکان وجود دارد که ایران قهرمان این دوره از مسابقات شود.

منبع: فارس