کد خبر 1234757
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
سه بازی سخت تیم ملی والیبال ایران در هفته پایانی

تیم ملی والیبال در هفته پایانی مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملت‌ها سه دیدار سخت مقابل تیم‌های قدرتمند فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال در آخرین هفته از مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات لیگ ملت‌ها رقابت سختی با حریفان قدرتمند خود خواهد داشت.

ملی پوشان والیبال ایران که در پایان هفته چهارم با ۵ پیروزی و ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند فردا دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل تیم قدرتمند فرانسه صف آرایی خواهند کرد. فرانسه با ۸ پیروزی و ۲۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد و برای صعود به جمع چهار تیم نهایی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

بیشتر بخوانید:

برد و باخت در لیگ ملت‌ها اهمیتی برای‌مان ندارد

تیم ملی لهستان دومین حریف ایران در هفته پنجم، با ۱۰ پیروزی و ۳۰ امتیاز پس از برزیل در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان «هنین» در لهستان همیشه با ملی پوشان ایران کُری داشته اند و این بازی با توجه به همگروهی دو تیم در مرحله مقدماتی المپیک از حساسیت بالایی برخوردار است.

و آخرین حریف ایران در مسابقات تیم ملی آرژانتین است؛ آرژانتینی که شروع خوبی در مسابقات نداشت اما با گذشت زمان و نزدیک شدن به روزهای پایانی عملکرد بهتری به نمایش گذاشت. آرژانتین با ۶ پیروزی و ۱۷ امتیاز بالاتر از ایران در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات بر خلاف ادوار گذشته فقط ۴ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

دیدارهای تیم ملی والیبال در هفته پایان مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱؛

ردیف تیم‌ها تاریخ زمان
۱ ایران - فرانسه دوشنبه - ۳۱ خرداد ماه ۱۵:۳۰
۲ ایران - لهستان سه شنبه - اول تیرماه ۱۷:۳۰
۳ ایران - آرژانتین چهارشنبه - ۲ تیرماه ۱۸:۳۰

جدول رده بندی مسابقات در پایان هفته چهارم؛

رده بندی تیم‌ها پیروزی امتیاز
۱ برزیل ۱۱ ۳۲
۲ لهستان ۱۰ ۳۰
۳ اسلوونی ۹ ۲۶
۴ روسیه ۸ ۲۶
۵ فرانسه ۸ ۲۶
۶ صربستان ۸ ۲۲
۷ آمریکا ۶ ۱۷
۸ آرژانتین ۶ ۱۷
۹ ایتالیا ۶ ۱۶
۱۰ ژاپن ۶ ۱۶
۱۱ ایران ۵ ۱۸
۱۲ کانادا ۴ ۱۳
۱۳ آلمان ۴ ۱۳
۱۴ هلند ۲ ۷
۱۵ بلغارستان ۲ ۷
۱۶ استرالیا یک ۲

رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات والیبال ابتدا بر اساس تعداد برد محاسبه می‌شود و سپس امتیازها لحاظ می‌شود. هر پیروزی ۳ بر صفر و یا ۳ بر یک سه امتیاز برای تیم برنده به دنبال دارد و در صورتی که تیمی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود ۲ امتیاز دریافت و حریف یک امتیاز به دست خواهد آورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 2
    سه تا سه بر صفر می بازن تمام این همه بالا پایین نداره اون استرالیا که همه رو برده بود اومد دهنشونو صاف کرد وای به حال اینا
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      11 2
      به میلاد عبادی پور می بازیم هر سه بازی رو
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    7 0
    مادامی که چه در والیبال و چه در سایر رشته های ورزشی ما معضلی به نام بازیکن سالاری وجود داشته باشه وضعیت کژدار و مریض خواهد بود یک روز فوتبال نتیجه میگیرد سه ماه دیگر والیبال و همینطور ادامه پیدا میکند معلومه که بازیکنی که اشباع شده دیگر میل و نیروی تازه نفسها را نخواهد داشت در ورزش درست است که تجربه هم شرطه ولی اصل بر آمادگی جسمانی و روحی بازیکن و اجرای دقیق فرامین مربیست.
  • کامران IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 3
    سلام بنظرمن که وضعیت والیبال درزمان دوتامربی قبلی بهترازالان بودنتیجه هم خوب میگرفتن مربی که امروزمعرفی شده روزبعدرفته واسه مسابقات وهیچ شناختی ازبازیکن نداره وفقط براساس حدس وگمان باشه ازاین بهترنمیشه فقط پول وهزینه بیت المال حرام کردن هست.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    نمیدونم این مربی جه اصراری داره به بازی عبادی پور نا آماده. . عبادی پور بازیکن خوبی است ولی در حال حاضر آماده نیست . خوب از بردیا سعادت که نشون داده خیلی سرحال است چرا استفاده نمیکنه . .
  • امید IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 2
    بجای عبادی پور چرا ازپوریا فیاضی استفاده نمیشه؟!
  • سعادت IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    والا اگر عبادی پور توی بازی ها نباشه صد درصد ایران می تونه3 یا 4 شه
  • اسما IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 1
    بس کنین تو رو خدا چتونه؟؟؟؟؟؟ چرا اینقدر به عبادی پور گیر دادین؟؟؟؟ به نظرم شما افراد بیماری هستید که میخواین باخت رو گردن یک نفر بندازین شعور داشته باشین و بفهمین والیبال کار تیمی هستش و هر کس به نحوی دچار اشتباهاتی شده. میلاد عبادی پور از بهترین بازیکن های تیم هست هر بازیکنی روز خوب و بد داره و میلاد هم رو دور روز های بد بود تمومش کنین این حرفهای مزخرف رو.به نظرم با حضور جوانان خوبی مثل میثم صالحی و صابر کاظمی در کنار با تجربه هایی مثل موسوی و معروف و عبادی پور قطعا نتایج در مسابقات بعد بهتر خواهد بود. من که همشون رو دوست دارم و هیچ چیزی باعث نمیشه این ستاره های بزرگ در چشم من کوچیک بشن و همیشه قهرمان باقی میمانند. ارادت خاصی هم به آقایان معروف و موسوی و میثم صالحی 😍😍😍⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩و میلاد عبادی پور و کاظمی دارم ⁦
    • علیرضا DE ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      والا...حرف خوبی زدی اگر ی تیم باخته گردن همه و مربی هست... امسال که از دست دادیم.. انشالله سال های بعد میبریم و مقگثل سال های گذشته میترکونیم
    • ابوالفضل علی گلی RO ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      فکرکنم عبادی پور فامیلته بهت بر میخوره وقتی تواین بازیها خوب نیست نیست دیگه واقعیت دیگه این ناراحتی نداره منی که نمیتونم خوب نمیتونم بجاش باید بازیکن دیگه بازی کنه بزار تکمیل بشه تاکی
    • M US ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      بله اگر برن آمارهارو ببینن میلاد در بین بهترین دریافت کنندگان لیگ ملت ها در مقام سوم هست متاسفانه ی عده فقط تخریب کردن رو بلدن . امروز ک اسفندیار جای میلاد اومد دیدیم ک فقط در سرویس توانایی نسبتا خوبی داره و در پست اصلیش ک دریافت هست عملکرد خوبی نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس