به گزارش مشرق، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شبکه کودک در حال تجربه جدیدی در حرکت از تلویزیون/برودکست به تلوبیون/برودبند است. با اینکه مخاطبان پویا و نهال زیر دوازده سال سن دارند و بودجه شبکه از دیگر شبکه‌های تلویزیونی کمتر است. اما برنامه‌های آن، شانه به شانه پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه‌های بزرگسالان دیده می‌شوند.

در بهمن ماه، پویانمایی ایرانی "آرمن" با پخش یک قسمت در هفته، فاصله کمی تا بینندگان برنامه عصر جدید شبکه سه داشته و توانسته بین همه برنامه‌های کودک ایرانی و خارجی (حتی فصل جدید فوتبالیستها ی مشهور ژاپنی)، پربیننده‌ترین باشد.

به تیم تولید آرمن تبریک می‌گویم. یک روایت جذاب و نمادین از مسیر "انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی" توانسته کودکان ایرانی را به خود جذب کند. این شیوه تولید پویانمایی در ایران تجربه جدید و دشواری است و افق تازه‌ای را در تلویزیون گشوده.

همچنین از دست‌اندرکاران تلوبیون متشکرم. آنها در تلاشند تا به بینندگان پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون در تلوبیون، بهترین خدماتشان را ارایه کنند.

امیدوارم شبکه کودک بتواند پیوند قویتری با فضای مجازی ایجاد کند و به خانواده‌ها کمک کند انتخابهای بهتری در این عرصه داشته باشند.