به گزارش مشرق،  با توجه به اینکه قرار بود بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر ساعت ۱۴ امروز در سه سایت سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه به فروش برسند اما اختلال در این سه سایت کاربران را با مشکل مواجه کرده است. این اتفاق هر سال در ایام برگزاری جشنواره رخ می‌دهد و گویا قرار نیست این مشکل در فروش بلیط های جشنواره فجر حل گردد.به گزارش سینمادیلی بلیت فروشی اینترنتی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در حالی از ساعت ۱۴ امروز ۱۱ بهمن ماه بدون امکان خرید حضوری در گیشه و تنها از طریق سامانه های اینترنتی آغاز شده که از همان دقایق ابتدایی سرور «سمفا» به عنوان ترمینال خرید بلیت Down شد و سامانه های فروش نیز از کار افتادند.

 گزارشات مردمی طی ۲ ساعت ابتدایی شروع بلیت فروشی نشان می‌دهد از میان ۳ درگاه رسمی فروش، سینماتیکت با اختلال کلی روبرو شده، ایرانتیک توانایی نمایش سانس های فیلم ها را ندارد، و متقاضیان گیشه ۷ علیرغم خرید بلیت و رزرو صندلی اما کد رزروی از سوی سمفا دریافت نمی کنند.

 طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره ساعاتی پیش در نشست مجازی خود از فروش بیش از ۶ هزار بلیت مردمی خبر داد، درحالی که به نظر می رسد این عدد به هیچ وجه تخمین درستی از خرید نیست.