دریادار علیرضا تنگسیری طی بازید از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک بر آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرزهای آبی و دفاع از منافع و امنیت ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه‌نیوز، سردار دریادار پاسدار  علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه همراه با تعدادی است فرماندهان و معاونین این نیرو  عصر امروز (جمعه پنجم دی ماه)  از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس،  بازدید کرد.

بنا به این گزارش دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزم رزمندگان مستقر در جزایر و گفتگو با  آنان،  بر حفظ آمادگی توان رزم و هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر حوزه محیط  ماموریتی تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در گفتگویی اظهار داشت: هدف از این بازدیدکه در تداوم بازدیدهای قبلی و مشاهده عینی وضعیت منطقه نازعات برنامه ریزی شده  است، بررسی آخرین وضعیت توان آمادگی رزم  و همچنین عرض خداقوت و خسته نباشید به رزمندگان دریا دل می باشد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: الحمدلله بررسی های میدانی ما نشان می دهد نیروها در تمامی شرایط در سطح مطلوبی از  آمادگی برخوردار هستند و برای دفاع از مرزهای آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان آماده هستند.