کد خبر 1153315
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی ایمانی فعال رسانه‌ای در واکنش به توییت وزیر ارتباطات به مناسبت روز دانشجو که به جوانان توصیه کرده بود جوانی کنند در کانال تلگرامی خود نوشت:

حق اشتغال و ازدواج، و امید به آینده را از جوانان بسیاری دریغ کرده و پای خوش رقصی مقابل آمریکا و اروپا ریخته اند، حالا لُغُز می خوانند: "جوانان! جوانی کنید".

نوچه مدیریت اشرافی، گویا تصور کرده با فرزندان برخی ولی نعمت های خود در ینگه دنیا طرف است که از جیب مردم، بدمستی می کنند. نمی گوید جایگزین تشکیل خانواده و داشتن زندگی آبرومند چیست؟

نمی گوید جوان تحصیل کرده اما بیکار، در تورم برآمده از سوء مدیریت دولت، چگونه و از چه راهی جوانی کند؛ چون  نه درد جوان را می فهمد و نه هشت، نه برابر شدن قیمت خانه و خودرو و لوازم خانگی و برنج و روغن را . مامور است خوش خدمتی کند.

این هم شغلی است برای خودش؛ که نان و بوقلمونش را لا به لای توجیه خبط و خیانت مدیران بی کفایت پیدا می کند؛ نه لا به لای سطل های زباله .

هنر متعفّنی است که رکورد های تورم و رکود و شکاف طبقاتی و... را شکسته و زبان دشمنان ملت ایران را دراز کرده باشید؛ باز هم لاف بزنید که اپوزیسیون باید جل و پلاسش را جمع کند!

ملت، دشمن و اپوزیسیون می خواهد چه کار، تا شما هستید؟ کار صد تا دشمن را می کنید. او، شمشیر رویارو می زند و شما ...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.