کد خبر 1119047
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

بانک اقتصاد نوین در روز جاری یک قطعه زمین با کاربری تجاری مسکونی را در شهرستان بندرعباس درحالی روی میز فروش برد که این ملک به قیمت پایه ۱۸۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به فروش رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان عرضه روز جاری این بانک در شهرستان بندرعباس یک قطعه زمین اداری، تجاری و مسکونی به مساحت ۷۴۳.۲۸ متر مربع دارای سند تک برگ و مجوز احداث ۱۰ طبقه به متراژ زیربنا ۵۸۲۳ مترمربع با کاربری تجاری- مسکونی را دبه قیمت مندرج در گزارش کارشناس رسمی دادگستری، برای فروش روی تابلوی املاک و مستغلات بورس کالا برد که با حضور یک خریدار این معامله با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید:

قرار نیست مسکن آماده در بورس کالا عرضه شود

در اطلاعیه عرضه این زمین، قیمت پایه تعیین شده توسط کارشناس رسمی دادگستری معادل ۱۸۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال تعیین شده و تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ ۵.۵۸ میلیارد ریال معادل ۵۵۸ میلیون تومان (۳ درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد و یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده بود.

شرایط پرداخت این عرضه به صورت ۹۵ درصد نقد به حساب های عملیاتی شرکت بورس کالای ایران و ۵ درصد چک همزمان با مبایعه نامه به تاریخ تنظیم سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی بوده و مهلت واریز بخش نقدی ۱۰ روز کاری بعد از تاریخ معامله تا پایان ساعت اداری در نظر گرفته شده است.

منبع: کالاخبر