کد خبر 1119071
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
بورس نمایه

در حالی که بازار سهام امروز روندی مثبت داشت، اما در نیمه دوم بازار فشار عرضه در نمادهای خودرویی باعث منفی شدن روند شاخص هم وزن بورس شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه درباره تحلیل بازار سهام در امروز بیان کرد: در نیمه دوم معاملات بازار حقوقی‌ها با عرضه سهام‌ خود روند عرضه و تقاضا را در بازار تغییر دادند و در برخی سهم‌ها مانند خساپا فروش حقوقی صف خرید را به صف فروش تبدیل کرد، اما در نمادهای بانکی به دلیل تقاضای بیش از اندازه از سمت حقیقی صف خرید از بین نرفت.

بیشتر بخوانید:

چند راهکار برای جلوگیری از ریزش بورس

این کارشناس در ادامه گفت: وقتی حقوقی شروع به فروش سهم می‌کند از بازار نوسان‌گیری می‌کند دوباره حقیقی‌ها با بی‌اعتمادی نسبت به بازار و جو هیجانی ایجاد شده به سمت صف فروش می‌روند. اما از طرفی هم فروش حقوقی‌ها باعث حجم خوردن سهام در دست سهامداران می‌شود.

او در رابطه با آینده بازار گفت: آینده بازار سهام روندی صعودی دارد و از لحاظ تکنیکال به خاطر اینکه اکثر سهم‌ها به ارزندگی رسیده‌اند بازار ارزنده است اما تنها مشکل بازار روانشناسی فروش و رفتار حقیقی‌هاست. همچنین در آینده نزدیک گزارشات شش ماه به روند مثبت بازار کمک خواهد کرد.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تک سوار DE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 16
    دروغگو. بورس هم مثل برجامه. جسدش افتاده زمین دارن به بزک کردن جسد نون درمیارن.
  • سعید مظلومی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    17 0
    هنوز اطمینان به بازار منتقل نشده است و حقوقی ها رویه بد نوسانگیری را ادامه می دهند پس جو عمومی بازار ملتهب است و همه آماده فروش هستند و این شیوه غلط بعلت عملکرد بد حقوقی ها به را افتاده باید فکری برای عرضه های حقوقی در سقف و خرید در کف بشود و گر نه این بازار با این حالت جایی نمیره
  • منصور IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    18 0
    یعنی افاضه فرمودند که حقوقی ها دو ماهه فقط حجم مبنا را بالا میبرند وبدین ترتیب در فروش سهم در قیمت پایین وضرر بیشتر به مردم کمک میکنند
  • رضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    6 0
    دلیلش اون بیشرفایی هستندکه انحصارماشینوتوکشورایجاد کردند وبه چند برابر قیمت کارخونه دست مردم دادند.
  • 411 IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    سوداگران بورس نمی گذارند بورس سر وسامان بگیرد
  • ناشناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    مسخره بازیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس