کد خبر 1099145
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ زمان برگزاری بازی پارس جنوبی و استقلال را روز دوشنبه اعلام کرده است اما تاکنون بازی نساجی و فولاد خوزستان را اعلام نکرده اند.

به گزارش مشرق، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید رای کمیته انضباطی درباره پرونده بازی استقلال و پارس جنوبی جم، اظهار داشت: امروز جلسه ای برای پرونده این مسابقه و همچنین بازی نساجی و فولاد خوزستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

تایید حکم کمیته انضباطی توسط استیناف

وی افزود: با توجه به قوانین فوتبال، حتی اگر ادعاهایی نسبت به اینکه ۲۵ درصد از تیم مبتلا به ویروس کرونا هستند وجود داشته باشد و بر اساس پروتکل های بهداشتی امکان بازی کردن را نداشته باشند، لغو هر بازی باید از طرف سازمان لیگ برتر انجام شود و تیم‌ها نمی‌توانند بدون مجوز از سمت این سازمان بازی را برگزار نکنند.

بیشتر بخوانید:

تکلیف بازی نساجیفولاد چه می​شود؟

وی افزود: در استعلامی که ما از سازمان لیگ در خواست کردیم در پاسخ به ما اعلام شد که در بازی نساجی و فولاد خوزستان و همچنین بازی استقلال و پارس جنوبی جم از سمت سازمان لیگ لغو شده‌اند و مجوز برای باشگاه ها برای عدم حضور در بازی صادر شده، از این رو کمیته استیناف رای کمیته انضباطی برای تکرار بازی را موجه دانسته و حکم بر تایید آن صادر کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیام داور دیدار استقلال-نساجی برای مجیدی و فکری +عکس

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات گفت: سازمان لیگ زمان برگزاری بازی پارس جنوبی و استقلال را روز دوشنبه اعلام کرده است اما تاکنون بازی نساجی و فولاد خوزستان را اعلام نکرده اند.

صالحی با اشاره به اینکه متولی برگزاری مسابقات سازمان لیگ است، بیان کرد: اگر سازمان لیگ بازی را لغو کند باید این موضوع رعایت شود.

وی در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان در پایان به برگزاری جلسات کمیته استیناف خارج از فدراسیون فوتبال اشاره و تصریح کرد : جلسات ما به دلیل رعایت فاصله اجتماعی خارج از فدراسیون برگزار می‌شود و در این خصوص منع قانونی نداریم و دلیل این امر عدم حضور آقای دادرس نیست.