یک منبع در نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم عراق بر اساس اطلاعات نادرست به مقر نیروهای حشد شعبی در جنوب بغداد حمله کردند.

به گزارش مشرق، یک منبع در نیروهای حشد شعبی در گفتگو با المیادین اعلام کرد که شب گذشته نیروهای وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم به مقر حشد شعبی در جنوب بغداد حمله کردند.

وی افزود: سرویس مبارزه با تروریسم به اطلاعات نادرست و دروغین در خصوص وجود عناصر تروریست در این مکان بدون هماهنگی با حشد شعبی دست پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ آخرین اخبار از بازداشت چند نیروی حشد الشعبی

واکنش نوری المالکی به بازداشت نیروهای حزب‌الله عراق

این منبع خاطر نشان کرد: محلی که مورد یورش نیروهای عراقی قرار گرفت عبارت است از یک کارگاه فنی نظامی که نیروهای حشدشعبی از شش سال قبل برای مبارزه با داعش از آن استفاده می کردند.

وی افزود: بازداشت افراد موجود در این مکان و افراد وابسته به حشد شعبی واکنش هایی را علیه مقر سرویس مبارزه با تروریسم برانگیخت.

این منبع خاطر نشان کرد: مسائل فوق الذکر بدون وقوع هر گونه تلفات یا خسارات مادی پایان یافت و افراد مذکور به نیروهای امنیتی حشد شعبی بر اساس قانون تحویل داده شدند.

لازم به ذکر است که حمله شب گذشته نیروهای عراقی به مقر نیروهای وابسته به حشد شعبی موجی از واکنش های منفی را به دنبال داشته است.

منبع: مهر