کد خبر 1066318
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

واقعیت ماجرا این است که تحقیق مورد استناد این شبکه تلویزیونی، تاکنون انجام نگرفته و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی وفرهنگی وزارت بهداشت مشخص است که صفحه پاسخ به سوالات این پرسشنامه...

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت:

تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال مدعی شد براساس تحقیقی که وزارت بهداشت ایران انجام داده است، ۲۷٪ کادر درمانی دچار افسردگی شده و ۷۷٪ آن‌ها معتقدند حمایت وزارت بهداشت درحد انتظار نبوده و ۷۵ درصد نیز اعلام کرده‌اند کادر درمانی ایران، ماسک در اختیار ندارند.

این تلویزیون وابسته به رژیم سعودی با ارائه اطلاعاتی درخصوص افسردگی و کمبود تجهیزات کادر درمان در ایران ادعا کرد که این اطلاعات نتیجه تحقیقات اداره مشاوره و سلامت دانشجویان و معاونت فرهنگی دانشجویان وزارت بهداشت‌ و برگرفته از پرسشنامه‌های آنلاین ارائه شده به کادر درمانی‌ست.

اما واقعیت ماجرا این است که تحقیق مورد استناد این شبکه تلویزیونی، تاکنون انجام نگرفته و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت مشخص است که صفحه پاسخ به سوالات این پرسشنامه هنوز در مرحله آماده‌سازی و طراحی است!

 به‌نظر می‌رسد استناد ایران اینترنشنال به تحقیقی از سایت‌هایی مانند vox و frontiers in است که در مورد چین و آمریکا صورت گرفته و اصولا ارتباطی با ایران ندارد.