کد خبر 1013137
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی از شناسایی دو تن از سرشبکه‌های غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی محمدی گفت: در تاریخ بیست و هفتم ماه آبان سال جاری با تماس تلفنی تعدادی از شهرندان مبنی بر ضرب و جرح عمدی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و انسداد بزرگراه تهران -کرج توسط تعدادی از افراد شرور تیمی از ماموران پایگاه دوم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

اغتشاشات اخیر؛ «جنگ احزاب» با اسم رمز «حق اعتراض»

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این افراد شرور با انسداد اتوبان، ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، گفت: این متهمان قبل از حضور ماموران در محل، متواری شده بودند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که افراد تخریب کننده، از افراد شرور و از اراذل و اوباش سابقه‌دار یکی از محلات غرب تهران می‌باشند که به همراه سایر همدستان‌شان پس از حضور در ناآرامی‌های اخیر، در اتوبان تهران - کرج برای خودنمایی اقدام به تخریب خودروها و عربده کشی کرده‌اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: همچنین در تحقیقات بعدی به دست آمد که دو متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از شهرستان‌های اطراف تهران گریخته‌اند.

محمدی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان در حوالی پیکان شهر کرج اعزام و موفق شدند هر دو لیدر ناآرامی‌های اخیر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. در حال حاضر تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها