آیت‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از حضورش در شورای تامین استان فارس خبر داد و گفت «دیشب صراحتا در شورای تامین گفتم که اگر نمی‌توانید بگویید تا خودمان اقدام کنیم».

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

ایشان در جلسه شورای تامین با اشاره به کارآمدی و فداکاری نیروی بسیج اعلام کرده است «بسیج جایی است که قانون پیش‌بینی کرده و من هم به شورای تامین گفته‌ام که اگر نمی‌توانید، کار را بسپارید به ما... اگر می‌توانید، بسم‌الله و اگر نه، ما برای دفاع از دین و اسلامیت و نظام اسلامی از جان باختن نمی‌ترسیم. بسیج و عاشقان نظام و انقلاب و دلسوزان حاضر به حضور در میدان هستند».


آیت‌الله دژکام به حقارت اشرار آتش‌افروز اشاره کرده و گفت «آنها زورشان به طلبه‌ای رسیده که همه زندگیش ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان است».


گفتنی است علاوه‌بر مردمی که خود شاهد جنایات اشرار آشوبگر بوده‌اند، انتشار فیلم و عکس‌های متعدد از جنایات آنها خشم آمیخته به انتقام سخت را در میان مردم پدید آورده است. فیلم‌هایی نظیر آتش‌زدن خانه مردم و سپس مشروب‌خواری و...


مردم در برخی از شهرها با تجمع در مقابل مراکز قضایی اعلام کرده‌اند که اگر اشرار بازداشت شده اعدام نشوند خود آنها را به مجازات می‌رسانند.