به گزارش مشرق،کانال ابوقاسم در ایتا در مطلبی با عنوان تحلیلی بر حمله ایران به اسرائیل نوشت:

باید توجه کرد که حمله نظامی ایران به اسرائیل پایین ترین سطح ممکن حمله برای عبور از سپرهای پدافندی اسرائیل و حامیان او است.

ایران به هیچ عنوان قصد حمله گسترده به فلسطین اشغالی را نداشت.

فرض کنید سه هزار موشک و پهپاد و کروز به صورت همزمان به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شود،چه اتفاقی برای سیستم دفاعی و پدافندی اسرائیل می افتد؟؟این فرض در صورت حمله تلافی‌جویانه اسرائیل بر علیه ایران محتمل است. ظرفیت حمله فراتر از دویست موشک اگر فعال شود صهیونیست ها و متحدین غربی نمی توانند با آن مقابله کنند.

حملات وسیع تر ایران، ظرفیت پدافندی صهیونیست ها را اشباع می کند و این می تواند باعث اصابت شلیک های هدفمند برای نقاط تعیین شده در خاک دشمن با اصابت مستقیم و بدون مزاحمت پدافند شود.

همه چیز به انتخاب، تصمیم و محاسبات دشمن بستگی دارد.

بیش از چهار کشور (آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن) در رهگیری پهپادها، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل کمک کردندو

در طول حمله تمامی ناوگان نیروی هوایی اسرائیل به پرواز در آمد و مهمات چندین نوع سامانه پدافندی که در یک دهه گذشته ساخته شده بود مصرف شد اما با این وجود اهداف نظامی اسرائیل در صحرای نقب (پایگاه هوایی نواتیم) و جایی در اورشلیم و نقاطی دیگر از جمله پایگاه رصد و جاسوسی اسرائیل در جبل شیخ در بلندی های جولان اصابت صورت گرفت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    ارواح خاک گلدامایر و موشه دایان ؛ اسراییل هیچیش نشده ــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ حکایت حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلت فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    پاکستان دو تا موشک زد هر دو تاش تو زمین ایران نشست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس