1

در نتیجه‌گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها به این موضوع مهم اشاره‌ شده است که موسسه مصاف تراکنش‌های مشکوک در حساب‌های حقوقی خود انجام داده است.

سرویس سیاست مشرق- انتشار تراکنش‌های حساب‌های یک موسسه خیریه، تبلیغی، سیاسی و مدعی کار در حوزه مهدویت در آستانه انتخابات مجلس مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. در آن روزها لیست واریزها و برداشت‌های موسسه مصاف ایرانیان یا همان حساب‌های علی‌اکبر رائفی‌پور و اعضای خانواده‌اش جنجال به پا کرده و بسیاری از خود می‌پرسیدند که این تراکنش‌ها با چه مجوزی در فضای مجازی پخش‌شده و از آن مهم‌تر آن‌که این پول‌های میلیاردی در کجا و با چه اهدافی خرج شده است؟ ازجمله آنکه یک فعال رسانه‌ای با انتشار این اسناد خطاب به گرداننده موسسه مصاف از او سؤال کرد که ده‌ها میلیارد تومان پول به‌حساب این موسسه آمده و خیلی زود نیز برداشت‌شده است، این پرداختی‌ها بر اساس کدام معیار و طبق چه فاکتورهایی صورت گرفته است؟

البته پس از دست‌به‌دست شدن لیست حساب‌های مصاف در فضای مجازی رائفی پورخیلی زود به میدان آمده و با انتشار ویدئویی و انجام چند جمع و تفریق سعی کرد به اتهامات منتشرشده پاسخ داده و به تعبیر خودش شفاف‌سازی کند. رائفی‌پور شرح داد که این مبالغ اغلب هدایا و نذوراتی است که به‌حساب موسسه واریزشده و مبلغی از آن خرج امورات داخلی و برخی دیگر صرف امور خیریه می‌شود.

رائفی‌پور در پاسخ‌های خود گفته بود که موسسه مصاف، یک‌نهاد شخصی بوده و از این‌که برخی افراد اطلاعات حساب‌های موسسه او را افشا کرده‌اند به‌شدت انتقاد کرد. رائفی‌پور در طول مدت‌زمان پر کردن این ویدئو مکرراً تأکید کرده بود که چون در قبال پول‌هایی که خیرین به‌حساب موسسه شخصی وی برای فعالیت‌های عام‌المنفعه می‌پردازند، احساس مسئولیت شرعی می‌کند و خودش هم حسابداری خوانده است، دقت بسیار زیادی دارد که حتی یک ریال درجایی جز نیت شرعی خیرین صرف نشود!

این سخنران و فعال رسانه‌ای گفته بود که اگر کسی پول داده که برای اربعین برنج خریداری شود، آن پول را تا رسیدن اربعین نگه می‌دارند و جای دیگری خرج نمی‌کنند تا مبادا خلاف شرعی رخ بدهد.

پشت پرده منابع مالی موسسه مصاف ایرانیان به روایت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس/ سرنوشت نامشخص ۸ میلیارد تومان برداشت نقدی برادر رائفی‌پور/ موسسه خیریه چگونه یک شبه حزب سیاسی شد؟ + اسناد

تبدیل یک موسسه تبلیغاتی به حزب سیاسی در شب انتخابات/ حاشیه‌های مالی مصاف چیست؟

موسسه مصاف در سال‌های گذشته معروف به انجام فعالیت‌های تبلیغی بوده و حتی برای ترویج تفکراتش مدرسه‌ای نیز راه انداخته بود، اما در یک سال گذشته پا را فراتر گذاشته و سعی کرد با تکیه‌ بر قدرت مالی و تبلیغات سنگین رسانه‌ای از فرصت به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کرده و تبدیل به یک «حزب سیاسی» شود.

رائفی‌پور تمایل داشت یک‌شبه ره صدساله را رفته و پله‌های سیاست را دوتایکی بالا برود، این برای رسیدن به این آرزوی بزرگ آن‌چنان در نقش خود فرورفته بود که در شب انتخابات مجلس لیست مستقل داده و حتی نامزدهای حزبش را مکلف می‌کرد رو به دوربین نشسته و مرام‌نامه‌ای را از روی یک کاغذ بخوانند؛ همین مسئله باعث شده بود که بسیاری از همکاری مشترک سیاسی با مصافی‌ها سر باز زده و حاضر نشوند زیر بار بازی این گروه سیاسی خاص بروند.

در همان روزهایی که بازار سیاسی رائفی‌پوری‌ها در فضای مجازی به‌ویژه چند پیام‌رسان داخلی داغ بود این شبهه به وجود آمد که هزینه‌های تبلیغاتی لیست موسسه مصاف معروف به «صبح ایران» را چه کسی پرداخت کرده و چگونه این جریان توانسته است خود را به رقابت‌های پرتنش سیاسی برساند.

رائفی‌پور برای این سؤال نیز پاسخی جالب‌توجه داشته و برای اثبات دقت‌اش در هزینه کرد موسسه مصاف گفت که در شب‌های انتخابات، نیروهای موسسه که کار انتخاباتی می‌کردند اما از پول موسسه شام نخوردند و از جای دیگری هزینه شام آن‌ها حساب شد! رئیس مصاف البته نگفته بود که منظورش از جای دیگر کجاست و چه کسی حاضرشده است زیر بار ریسک همکاری با یک گروه سیاسی تازه تأسیس و بدون نام و نشان برود.

پشت پرده منابع مالی موسسه مصاف ایرانیان به روایت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس/ سرنوشت نامشخص ۸ میلیارد تومان برداشت نقدی برادر رائفی‌پور/ موسسه خیریه چگونه یک شبه حزب سیاسی شد؟ + اسناد

رائفی‌پور به‌شدت تلاش دارد جریان مالی اطراف موسسه‌اش را شفاف بخواند، او که دستی بالا در بیان جملات در هم‌پیوسته دارد در واکنش به لیست تراکنش‌های مالی مصاف می‌گوید:

«خسن و خسین دختران معاویه! درحالی‌که نه خسن و خسین بودند و نه دختر؛ بلکه پسر و بچه‌های امیرالمؤمنین بودند، ۱۰۰ میلیارد را چطور بیان کردند؟ اصلاً اعداد این نیست و مخدوش است، این چه‌کار غیرقانونی است که صورت گرفته!؟ روز قبل آن نیز حساب بانکی یک نفر پخش می‌شود؛ چرا هرکسی که منتقد شما است، حساب آن را پخش می‌کنید!؟ شما چه کسی هستید که دسترسی در این سطح دارید؟ آن‌هم دسترسی به چند بانک!»

رئیس موسسه مصاف در پاسخ به‌تمامی شبهات تنها به همین جمله بسنده کرده بود که پول‌های موسسه را خیرین می‌دهند و محل مصرف هرکدام از اعانه‌ها نیز مشخص است و درعین‌حال می‌گوید که آماده شفاف‌سازی است.

طبق آنچه در اسناد منتشره آمده، موسسه مصاف پول‌های قابل‌توجهی به‌حساب افراد خاصی واریز کرده است که برخی از آن‌ها کارمندان همین موسسه مصاف بوده و برخی دیگر نیز فعالان مجازی شناخته‌شده‌ای هستند؛ همین موضوع باعث شد تا در نامه هیئت تحقیق و تفحص، از تراکنش های موسسه به عنوان تراکنش‌های مشکوک و دارای ابهام با مصارف نامشخص یاد شود.

بر اساس استخراج صورت گرفته از این موسسه نزدیک ۱۴ میلیارد تومان به‌حساب امیرحسین رائفی پور (برادر علی اکبر رائفی پور) واریزشده است. در صورت‌های مالی، خواهر رائفی‌پور نیز از این تراکنش‌های مبهم و مشکوک داشته و مبالغی به‌حساب این شخص نیز واریزشده است. همچنین افرادی دیگر نیز نامشان در میان لیست واریزی‌ها و برداشتی‌های مصاف وجود دارد که در فضای مجازی فعال بوده و هرکدام به‌نوعی با موسسه مصاف و شخص رائفی‌پور ارتباط دارند.

پشت پرده منابع مالی موسسه مصاف ایرانیان به روایت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس/ سرنوشت نامشخص ۸ میلیارد تومان برداشت نقدی برادر رائفی‌پور/ موسسه خیریه چگونه یک شبه حزب سیاسی شد؟ + اسناد

پشت پرده منابع مالی موسسه مصاف ایرانیان به روایت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس/ سرنوشت نامشخص ۸ میلیارد تومان برداشت نقدی برادر رائفی‌پور/ موسسه خیریه چگونه یک شبه حزب سیاسی شد؟ + اسناد

چه کسی جزئیات حساب‌های موسسه رائفی‌پور را منتشر کرده است؟

رائفی‌پور روی این نکته پافشاری دارد که جریانی کاملاً «سیاسی» حساب‌های او را لو داده و این سؤال را مطرح کرد که چرا باید در شب دور دوم انتخابات منتشر شود؟

این طرح سؤال باعث شد تا پای بانک مرکزی نیز به ماجرا بازشده و اعلام کند که با تشکیل جلسه‌ای فوری با حضور معاونین و مدیران مربوطه و ضمن اطلاع به مدیران موسسه مذکور و تأکید بر اینکه صیانت و حفاظت از حساب‌ها، سپرده‌ها و تراکنش‌های بانکی افراد و مؤسسات، از وظایف اصلی بانک‌های عامل محسوب می‌شود.

رئیس بانک مرکزی به معاونین فناوری‌های نوین، حقوقی و رئیس مرکز حراست بانک مرکزی دستور داد ضمن بررسی دقیق ابعاد فنی چگونگی دسترسی و انتشار اطلاعات مالی این موسسه، گزارش کاملی از این موضوع و افراد ذی‌ربط به قید فوریت تهیه و ارائه کنند.

در آن روز که اطلاعیه بانک مرکزی منتشر شد برخی رسانه‌ها به این موضوع اشاره کردند که آیا واقعاً حساب‌های مصاف به‌صورت غیرقانونی و باهدف تسویه‌حساب سیاسی منتشرشده است؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد که این جزئیاات حساب پیوست طرح تحقیق و تفحصی است که توسط مجلس شورای اسلامی از بانک‌های دولتی صورت گرفته و بر اساس آن تبادلات بانکی موسسه مصاف که به‌عنوان یک موسسه خیریه ثبت‌شده نیز مورد بررسی قرارگرفته است.

این گزارش در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه جاری در اختیار دادستان تهران همراه با پیوست‌های آن قرار گرفته و درواقع فهرست تراکنش‌های مصاف همان پیوستی است که کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در اختیار قوه قضائیه قرار داده‌اند.

بررسی‌های شگفت‌انگیز از واریزی‌ها و برداشتی‌های موسسه مصاف ایرانیان

بررسی تحقیق و تفحص مجلس و گزارش آن به دادستانی نتایج جالب‌توجهی دارد، در این گزارش قید شده است که موسسه مصاف ایرانیان در چندین بانک صادرات و ملی دارای حساب بوده و تحت عنوان جمع‌آوری نذورات و هدایا افتتاح حساب‌شده است البته این موسسه حساب دیگری نیز با عنوان پویش میعاد مهر مهدوی نیز در بانک رسالت و حساب دیگری در بانک پاسارگاد در اختیار داشته و که اطلاعات آن در گزارش تحقیق و تفحص مجلس درج نشده است. این حساب‌ها اغلب به نام موسسه مصاف، شخص علی‌اکبر رائفی‌پور و یا برادر و خواهر رائفی‌پور افتتاح‌شده است.

بررسی حساب‌های این موسسه نتایج شگفت‌انگیزی دارد، دریک نگاه ابتدایی مشخص می‌شود که شخص علی‌اکبر رائفی‌پور گردش بالای بانکی خاصی نداشته و تنها ۶۶ میلیون تومان دریکی از حساب‌هایش موجودی دارد اما بررسی شماره‌حساب مربوط به خواهر رئیس مصاف (ندا رائفی‌پور) حکایت از آن دارد که نزدیک به یک میلیارد موجودی داشته و حتی پدر رائفی‌پورها هم دریکی از حساب‌هایش نزدیک به یک میلیارد و ششصد میلیون تومان موجودی حساب دارد!

پشت پرده منابع مالی موسسه مصاف ایرانیان به روایت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس/ سرنوشت نامشخص ۸ میلیارد تومان برداشت نقدی برادر رائفی‌پور/ موسسه خیریه چگونه یک شبه حزب سیاسی شد؟ + اسناد

همچنین بر اساس گزارش ارائه‌شده به دادستانی تهران موسسه مصاف ۴ حساب‌ رسمی نیز در سه بانک صادرات، ملی و سپه داشته که با درج عنوان جمع‌آوری نذورات و هدایا افتتاح‌شده است. بررسی تراکنش‌های موسسه مصاف در شماره‌حساب بانک صادرات تحت عنوان نذورات مردمی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان جمع‌آوری‌شده اما برخلاف اساسنامه مؤسسات خیریه محل هزینه کرد آن هیچ‌گاه اعلام‌نشده است.

بررسی واریزی‌های مصاف نیز در این گزارش نکات قابل تاملی دارد، از جمله آنکه نزدیک به ۴۸ نفر به‌صورت شبکه‌ای مبالغی بیش از حدود ۱۰۰ میلیون تومان به بالا به‌حساب مصاف در بانک صادرات پول واریز کرده‌اند که تعداد آن‌ها به ۴۸ نفر می‌رسد. این افراد درمجموع ۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان به‌حساب مصافی‌ها پول ریخته‌اند. همچنین در همین بازه زمانی ۳۰ میلیارد تومان نیز به‌حساب مصاف در بانک ملی پول واریزشده است.

اما در برابر واریزی‌ها به‌حساب مصافی‌ها، برداشت از حساب‌های آن نیز نکات مهمی در خود دارد. طبق گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها، نزدیک به ۹۲ نفر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از حساب مصاف برداشت کرده‌اند (به‌حساب آن‌ها واریزشده) که این عدد درمجموع به ۳۷ میلیارد تومان می‌رسد! در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از دریافتی‌هایی که به‌صورت عرفی از مصاف برداشت کرده‌اند مانند مواردی چون حقوق و دستمزد صرف‌نظر شده است، همچنین نسبت‌های خانوادگی نیز جداسازی شده است.

پشت پرده منابع مالی موسسه مصاف ایرانیان به روایت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس/ سرنوشت نامشخص ۸ میلیارد تومان برداشت نقدی برادر رائفی‌پور/ موسسه خیریه چگونه یک شبه حزب سیاسی شد؟ + اسناد

تحلیل حساب‌های خانوادگی این هشت نفر با عنوان خیریه!

بررسی حساب‌های موسسه مصاف و نیز گزارش هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها از موسسه مصاف یک نام قابل‌توجه دارد، به نظر می‌رسد که امیرحسین رائفی‌پور برادر رئیس مصاف چهره اصلی در حساب‌وکتاب‌های این موسسه محسوب می‌شود، امیرحسین رائفی‌پور عضو هیات مدیر مصاف بوده و به وکالت از علی اکبر رائفی‌پور (برادرش) صاحب حساب اصلی این موسسه است.

درحالی‌که مبالغ واریزی به‌حساب موسسه مصاف فقط باید صرف امور خیریه شود و امکان استفاده شخصی از آن وجود ندارد، اما بررسی دقیق تراکنش‌های متعلق به موسسه مصاف نادرست بودن این ماجرا را مشخص می‌کند. بر اساس اسناد ارائه‌شده به دادستانی تهران و درج‌شده در پیوست گزارش مجلس برخی افراد خاص که (نزدیک به هشت نفر) تراکنش‌های مشکوکی با موسسه مصاف داشته و در یک فقره یک ۱.۴ میلیارد تومان از حساب مصاف به‌حساب شخصی منتقل‌شده است.

اما آنچه برای گروه تحقیق و تفحص جالب بوده آن است که همین ۸ نفر مجدداً در تراکنش‌های حساب متعلق به امیرحسین رائفی‌پور نیز حضورداشته و از مبالغی چون یک تا ۲.۷ میلیارد تومان به‌حساب او واریز کرده‌اند. در این گزارش قیدشده است که نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان به‌حساب امیرحسین رائفی‌پور منتقل‌شده که تنها ۵۰۰ میلیون آن مستقیم از حساب موسسه مصاف بوده که احتمالاً این مبلغ ناچیز صرف پرداخت حقوق و دستمزد و امور اداری شده است، همچنین ۴۹۰۰ تراکنش نیز از حساب برادر رئیس مصاف به سایر حساب‌ها صورت گرفته است این معدل بالای جابه‌جایی علائمی خاص در خود دارد و حکایت از جابه‌جایی مداوم مبالغ در حساب‌های متعدد دارد تا تحلیل حسابرسی را سخت کند.

خروج ۸ میلیارد تومان از حساب مصاف به صورت نقدی!

در نتیجه‌گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص از مصاف به این موضوع مهم اشاره‌شده است که نوعی عملیات مشکوک از حساب‌های حقوقی مصاف که همان هدایا و نذورات مردمی بوده به‌حساب شخصی امیرحسین رائفی‌پور صورت گرفته است و برادر مدیر مصاف تنها واسطه این جابه‌جایی‌ها است!

موسسه مصاف ایرانیان در حالی حدود ۵۰ میلیارد تومان دریافتی تحت عنوان هدایا و نذورات داشته که تاکنون علی‌اکبر رائفی‌پور گزارش دقیقی (جز ویدئو منتشرشده در فضای مجازی) درباره آن نداده و به عبارتی اسناد حسابرسی آن منتشرنشده و تنها بیش از چند خط پیام اینترنتی نبوده است، این درحالی‌که است که دریافتی موسسه مصاف سرمایه شخصی یا خانوادگی مؤسسین آن نبوده بلکه متعلق به مردم و منابع عمومی است و باید تحت نظارت مرجع صادرکننده مجوز موسسه مورداستفاده قرار گیرد و رعایت قوانین پول‌شویی در آن الزامی است.

درحالی‌که بررسی حساب‌های موسسه مصاف نشان می‌دهد که مبالغ واریزی مردمی که به‌عنوان هدایا و نذورات به دست مؤسسین آن رسیده بدون اجازه صاحبان نذر در چند حساب شخصی جابه‌جاشده بدون آنکه منبع مخارج آن مشخص گردد، از نگاه هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌ها این تبادلات شائبه‌های تراکنش‌های مشکوک را برجسته می‌سازد، به‌عنوان نمونه در یک فقره ۸ میلیارد تومان از حساب موسسه مصاف به‌صورت نقدی از بانک دریافت شده و به‌حساب امیرحسین رائفی‌پور نشسته است و مشخص نیست پس‌ازآن در اختیار چه افرادی قرارگرفته و یا آنکه صرف چه اموری شده است!

در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به این نکته مهم نیز اشاره‌شده است که مصاف در بانک‌های رسالت و پاسارگاد نیز حساب دارد که در گزارش نهایی به دلیل عدم همکاری این بانک‌ها قید نشده است که می‌تواند در بررسی نهایی قوه قضائیه به این حساب‌ها نیز دسترسی پیدا کرد.

تأکید مکرر هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها درباره حساب‌های موسسه مصاف روی یک نکته تمرکز اساسی دارد، در این گزارش در چندین نوبت قیدشده است که جابه‌جایی‌های مکرر صورت گرفته از حساب‌های حقوقی به شخصی شائبه دارد، رائفی‌پور در طول کارزار انتخاباتی خود اعلام کرده بود که کمتر از یک میلیارد تومان خرج تبلیغات انتخاباتی خود در تمامی کشور کرده است.

در همان زمان برخی آگاهان معتقد بودند که این عدد با واقعیت فاصله فراوان دارد، تبدیل موسسه مصاف به یک حزب سیاسی مبهم و عبور از اساسنامه توجه بسیاری را در نهادهای مختلف به خود جلب کرده است، مصاف در مصادف شدن با حوادث سیاسی موردتوجه قرار دارد، تنها مسیر پیش روی آنها در این آوردگاه، شفافیت است!

** پایگاه خبری و تحلیلی مشرق آمادگی دارد که پاسخ های احتمالی موسسه مصاف را درج نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 459
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 109
  • رامین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    65 19
    حالا فقط ماله کشی کنین
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      26 1
      جهان بخواهی و نخواهی خودت به ارگان فساد و قدرت وصل شدی
    • DE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      36 3
      این گزارش ماله کشی است یا افشاگری؟
    • DE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      41 4
      خجالت بکشید،
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      49 34
      بعضی اوقات این شفاف سازی ها تجاوز به حریم خصوصی افراد است
    • کارتن خواب IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      28 5
      گر حکم کنند که مست گیرند ....
    • الیاس IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      موسسه به این بزرگی طبیعتا باید گردش مالی بزرگ داشته باشد، از تهمت زدن شرم کنید که بزرگترین حرام است.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      59 18
      واقعا چقدر راحت در مورد چیزهایی که اطلاعات کامل نداریم اظهار نظر میکنیم..... بالاخره این شایعات دو سر داره, یا رائفی پور اشتباه کرده, یا نکرده, اگر اشتباه کرده باشه و شایعات درست باشه چیزی گیر کسی نمیاد, حتی کسانی که این خبرها و شایعات و نشر میدادن, البته اگر درست نباشه و شایعات تهمت باشه خیلیها جهنمی خواهند شد.... حالا باید منتظر بود و لیست و جهنمی ها رو در آخر دید.....
    • حسین IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      77 19
      25 میلیارد خرج سالانه یه موسسه که 120 نفر حقوق بگیر داره با کرایه دفاترش بعلاوه اداره یه مدرسه و موکب ..... هر چی حساب کردم پول غذاشونم نشد
    • دادا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      22 0
      دنبال حقیقت باش
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      86 5
      باید بررسی بشه که چرا قید تحقیق و تفحص از سه هزار هزار میلیارد تومن یا ۳۰۰۰ همت بودجه شرکتهای دولتی که بیت المال محسوب میشه رو زدن و چسبیدن به ۲۰ ، ۳۰ میلیارد تومن پول یه خیریه . ۱۱ هزار میلیارد تومن در سال ۹۳ ( حدود دویست هزار میلیارد تومن به پول امروز ) از پول معلما در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس شد ، جایی که هیئت رئیسه اون منصوب شخص وزیر وقت بود ولی کسی ۴ تا تراکنش منتشر نکرد که پولا چی شده و به حساب کی رفته. الانم اگه از رائفی پور چیزی داشتید و خرج شخصی کرده بود و خونه ماشین مدل بالا خریده بود رو میکردید. نه اینکه بگید چرا انقدر پول بین حساباشون جابجا شده!
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      90 37
      رائفی پور ادم خوبی است . خیلی ها به این موسسه کمک مالی می کنند چه ایرادی داره ؟ به جای این کارها بروید سراغ مافیای خودرو که پوست مردم را کنده اند
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      77 24
      8 میلیارد پوله ؟ الان یک واحد 60 متری در غرب تهران 8 میلیارد قیمتش است . رائفی پور یک موسسه داره که 150 نفر در این موسسه مشغول هستند 8 میلیارد برای 150 نفر اصلا پول حساب میشه ؟ ایا می دانید چقدر کمک های مردمی به این مووسسه می شه ؟
    • I SE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      33 6
      اگه ماله کشی هم پاشه بازم دمش گرم . رفت عربستان گرفتنش چی ؟ اونم ماله گشی ؟ اگه میرفت ترکیه خرید می کرد ماله کشی نبود ؟
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 11
      بفرستین پیش میزان حق و باطلش تتلو با هم بشن هپلو
    • پویا نوری IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      22 7
      پول یک دستگاه خودروی کره ای یا اروپایی اینهمه قیل و قال نداره
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      10 4
      دشمن رو شاد نکنیم.
    • قرمز IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      26 1
      کاش در مورد حسابهای مالی بقیه هم روشنگری میکردید .خخخخ
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      5 0
      اصلا چرا باید تبلیغات میلیاردی برای احزاب بشه یه شبکه تو تلویزیون بزنند مخصوص معرفی و سوابق و توانمندی و تبلیغات این احزاب و کاندیداها به خرج ملت لااقل مسئولینمون را بهتر میشناسیم
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 1
      کارتن خواب کارتنت را بخواب
    • بختیاری IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      7 1
      عجیب تر از کارهای این موسسه ،ذکر ارقام بالا برای 8 میلیارد تا 50 میلیارد هست که در مقابل باقی حلال خورها پول پفک و بستنی بچه های ژن قشنگ شون هست،جدا از تخلف بودن یا نبودن کارهای موسسه قطعا افشا کننده هم در راه خدا موش شکار نکرده،! این آقا و موسسه نام برده همیشه دم از شفافیت میزد الان وقتشه بسم الله،/// اگر متخلف باشن اتفاق خوبی هست به نفع مردم ،حداقل برای بازی سیاسی پته همدیگه رو میریزن وسط دایره،/// در نهایت از این آقا اصلا خوشم نیومد چندسال پیش بعد اینهمه سروصدا تصمیم گرفتم حرفهای ایشون رو گوش کنم.اما حسابی اذیت کننده بود.شما هم 5 فایل سخنرانی جداگانه رو پشت سرهم گوش کنید.بیشتر از همه 3 مورد همیشه تکرار شده ومیشه 1-صداوسیما و بیسوادی مسئولین محترمش... 2-نداشتن وضعیت مالی خوب و میزان حقوق بعضی کمتر از یک پنجم حقوق عرف اون تخصص (و مبلغی که از شهرداری طلب داشت ...) 3 - کسانیکه دشمن این اقا هستند و مدام کلیپ میسازن برای تخریب و بدنام کردنش!//// شما هم حتما چند سخنرانی پشت سرهم ببینید تا متوجه بشید.از همون بار اول دیگه قسمت نشد پای درد دلهای استاد بنشینم. بهرحال امیدوارم درستکار از آب در بیاد باتوجه به زمینه کاری موسسه که در مورد مهدویت هست.واقعا روزگار بدی هست ادم نمیدونه طرف درستکاره یا مثل بعضی غربگداها یا اینکه دشمنان قصد تخریب دارن یا بدتر دشمن هستند و از راه اعتقادات وارد شدن!! توکل به خدا فقط خودش در این دوره آشوب و سردرگمی میتونه کمک کنه مردم هرچقدر هم هوشیار باشن بازهم سخته
    • محمدعلی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      1 5
      #سؤال چه کسی اسناد مالی مصاف را منتشر کرد و چرا؟! و آیا این اسناد به دست قوه قضائیه نیز رسیده است؟! #جواب دهم اردیبهشت‌ماه جاری، کمیته تحقیق و تفحص مجلس، پیوستی را در خصوص تحقیق از بانک ها در اختیار قوه قضائیه قرار می دهد که در این بین، تراکنش های مالی مؤسسه #مصاف هم بخشی از همان پروسه تحقیق و تفحص مجلس بود که در اختیار دادستان تهران قرار گرفته است. #سؤال چرا #رائفی_پور علیرغم این همه سخنرانی و تهدید به شکایت علیه ناشرین، تا کنون هیچ اقدامی برای شکایت نکرده است؟! #جواب چون از لحاظ قانونی، هیچ تخلفی که بتواند به وسیله آن کسی را محکوم کند، در دست ندارد.
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      2 1
      خوبه شفاف سازی بشه اما در این گزارش فقط اسم رائفی پور بود
  • CA ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    58 10
    همه این حرفها بهانه است
    • DE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      23 2
      از همه جالب تر اونجایی بود که مدعی بودن قدرت رسانه آب سنگین داره مصاف :)) ترکیدم از خنده.
    • سرهنگ IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      62 11
      باسلام ، مشرق جان اگر معدل تمام تراکنشها و واریزیهای یکسال همه حسابهای این موسسه را از بانکها جمع کنید حتی به اندازه یک قلم اختلاسهای کلانی مثل(۴،۳،۲،۱،....آقای x خانم z وشرکتy .......نمیشه که این همه شما توی بوق و کرنا کردید و آبرو و شرف وحیثیت طرف را بردید!تازه از این گذشته هنوز چیزی ثابت نشده ! بترسید از خدا
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      40 18
      تأثیر رائفی پور در آگاه کردن مردم مخصوصاً نسل نوجوان و جوان
    • AE ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      5 0
      کی حساب‌های شخصی منو لو داده ........
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      11 1
      مشرق خوبه که پیگیر این موضوع هستی ولی امیدوارم پیگیر فساد های دیگران هم باشی. امیدوارم راست گفته باشی و از چشمم نیافتی.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      1 1
      کار خوبیه اصلا با این اوضاع کشور حساب شخصی معنی نمیده حساب و دارایی همه شفاف رو اینترنت
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      4 0
      کاش تراکنشهای مسئولین وفرزندانشون هم منتشر میشد اونوقت 8میلیاردچندتا صفر دیگه جلوش رژه میرفت واقعا اگه رائفی پور اینطوری بود که شما میگید جرأت افشای تراکنشها واسامی خانواده شو داشتین؟؟؟!!!
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 0
      خب؟
  • مسیحا IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    43 11
    طرح صیانت که روش دارن پافشاری میکنن پس برای چیه برای پخش نشدن همین شیرین کاریهاشونه .........
    • GB ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      18 22
      من به جز خانواده ام به هیچکس اعتماد ندارم بعد از خدا فقط امام مهدی (ع) و بی نهایت دوستش دارم از همه بیشتر و یه خواب درباره ی اون دیدم مثل که خیلی سختی کشیده و رنج دیده فقط بخاطر وضعیت مردم و ذره ای اعتماد ندارم به اکثر کسایی که درباره ی اون حرف میزنند
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      12 10
      من به عنوان یک شخص عادی موافق طرح صیانت هستم به خاطر مسائل اخلاقی. حالا اگر سیاسیون نیت دیگری دارن، اون یک چیزی هست بین خودشون و خدای خودشون. در ضمن این مسائل ربطی به طرح صیانت نداره، همین الان شما داری این اخبار رو در یک خبرگزاری داخلی رسمی میخونی. فکر میکنم بهتره همه چیز رو به دزدی و اختلاس و این حرفا ربط ندیم.
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 4
      انگلیس فقط یاسر الحبیب رو قبول چون اونم ملکه را قبول داره!
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    62 83
    رائفی‌پور تمایل داشت یک‌شبه ره صدساله را رفته و پله‌های سیاست را دوتایکی بالا برود، این برای رسیدن به این آرزوی بزرگ آن‌چنان در نقش خود فرورفته بود که در شب انتخابات مجلس لیست مستقل داده قشنگ مشخص شد پروژه رو کی تعریف کرده!! آخرت خودتون رو برای دنیای دیگران بفروشید.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      23 1
      خیلی جالبه که موسسات خصوصی شفاف باشند
    • دی بی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      7 1
      اصلا معلوم نیست .
    • H IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 5
      آب اگه زیادی بمونه میگنده
    • کارگر IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 11
      مهرشاد سهیلی 2
    • SE ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      45 5
      8 میلیار پول خرد ته مانده بدهی مالخر قالیهای دزدیده شده از کاخ ریاست جمهوری و چای دبش و صدهاخلاف و اختلاص و رانت ریز و دشت هم نمیشه. چرا آنها را که ارقام هزاران برابری داشتند را به این سرعت دریاوردید و با ذکر نام نشان آنها اعلام نکرده اید پس معلومه فقط برای خراب کردن رائفی پور هستید، لذا باطل و فاسد بودن خود را بیشتر عیان کرده اید تا رائفی پور را خراب کرده باشید
    • AE ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 0
      کی حساب‌های شخصی منو لو داده......
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 0
      ۷میلیون دلار فساد لو رفته تو فوتباله که تازه رو شده کسی نمیاد تراکنشها رو منتشر کنه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    62 11
    لامصب بازی سیاست و قدرت خیلی کثیفه و به هیچ کسی رحم نمیکند. پناه بر خدا و مهدی فاطمه زهرا
    • US ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 0
      چی بگم
  • م IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    رایفی پور و موسسه مصاف از بهترین و پاک ترین نهاد هد هستند و دلیل این همه دشمنی با مصاف و شخص رایف پور خود مجلس به خصوص قالیباف هستش .تواین کشور تهمت زدن خیلی راحته به خصوص اگه قدرت داشته باشی ... تو انتخابات ما کاملا دیدیم که چگونه خیلی از خبر گزاری های به اصطلاح انقلابی تبدیل به ستاد انتخاباتی بعضی ها شد
    • محمود IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      16 56
      خب پروفسور پول هایی که رفته به حسابش کار کیه؟! چه ربطی به قالیباف داره چقدر شما ها ساده هستین طرف تحت پوشش موسسه داره نامشروع کسب درآمد میکنه اونوقت میگی توطئه قالیبافه😂
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 11
      این حرف درست نیست .
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      4 8
      یه نظمی در طبیعت است .آنچه به طبیعت می دهی آن را بازپس خواهی گرفت .هیچ وقت دنبال کرم های باغچه ی کسی نباشید چون کرم های داخل باغچه تون رو پیدا می کنند .قضاوت کردن دیگران خیلی تاوان داره ...کسی که صورت حساب دیگران را واسه تو افشا می کنه صورت حساب تو رو هم واسه دیگران افشا می کنه ...این یعنی بندبازی سیاسی با یک تیر دونشان زدن ...تخریب دو طرفه ...بهتره چه درقدرت باشیم چه نباشیم پاهامون رو از گلیم بیشتر دراز نکنیم ...حواسمون باشه برای چی وارد صحنه ی سیاست شدیم
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 28
      اگه تهمت زدن خیلی راحته و چیز بدیه پس شما هم به قالیباف تهمت نزن.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 4
      احسنت .
    • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      4 1
      ببین شما چطور از یک مییییلیارد حرف میزنن!
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      14 0
      در پاسخ به محمود رائفی چه خرجی واسه خودش و خانوادش کرده؟ خونش کجاست؟ ماشینش چیه؟ دفتر کارش کجاست؟ سیتیزن کدوم کشوره؟ سالی چند بار می‌ره دور دنیا عشق و حال کنه؟ این سوالات رو باید سر پل صراط جواب بدی حالا هارهار بخند
    • همون IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 0
      اینا یمش صورتحسابه
  • محمدی نسب IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    107 8
    اگر موسسه مصاف مشکل قانونی و پولشویی دارند چرا به دادگاه ارسال نمی کنند؟؟ مگر به دادگاه ها و نظام قضایی کشور اعتماد ندارند؟؟!! این سیاسی بازی ها کدام باندها راه انداختند ؟؟ چرا با جنگ های سیاسی و اعتقادی و شخصی ، اعتقادات مردم به بازی می گیرند!!!
    • PL ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      5 3
      اين فرد با آگاهى افراد ذينفوذ كه در قوه قضاييه هم حضور دارند انجام شده است
    • مورخ ایرانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      4 2
      ارسال کرده اند جناب محمدی. متن خبر رو بخون.
    • سعیدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      13 3
      ای کاش همه متخلفان قبل از اثبات جرم اینجوری معرفی می شدند!!
  • مورخ ایرانی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    26 94
    رائفی پور کپی برابر اصل مقتدا صدر عراقی در ایران است؛ بیست ساله که مدام پشت تریبون میگه من نه الان نه در آینده به سیاست ورود نمیکنم اما انتخابات امسال لیست انتخاباتی داد! مقتدا صدر هم دو سال یکبار اعلام میکنه از سیاست کناره گیری میکنم سال بعدش برا انتخابات شرکت میکنه! واقعا نمیدونم این دنیای سیاست چی داره که همه دوست دارن واردش بشن؟ شاید ثروت و قدرت.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      33 3
      اگر گفته وارد سیاست نمی شه منظورش اینکه سمت نمی گیره نگفته ایرانی نیست که در سیاست دخالت نکنه ونگه که بعضی مسئولین بالای چشمشان ابروست به نظر می رسه تیرش جاهایی دقیقا به هدف اصابت کرده مرحوم فاطمی نیا فرموده اند اگر هزار رکعت نماز بخونی امریکا باتو کار نداره اما اگر بخواهی یه چیزی بگی که تو جامعه موج ایجاد کنه اون وقت امریکا باتو کار داره .
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      18 3
      ان شاءالله که نیت آقای رائفی پور هم خیراست .ولی این که بی جهت دنبال تخریب نباشیم.
    • حامد خان IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      10 2
      ااتفاقی نیافتاده که آمپر چسیوندین
  • CA ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    خواست رائفی پور بر حقه و واسه من فقط همین مهمه. مجلس و دستگاه های دولتی باید شفاف باشند. این که یه عده به موسسه اش پول میدن و رائفی پور با پولها چی کار می کنه چیزیه که مربوط به خودشونه (اشخاص کمک کننده و رائفی پور) ولی من به عنوان شهروند باید بدونم نماینده های مجلس چه رانتی (وام و خودرو و ...) می گیرند و چه پول هایی بینشون رد و بدل میشه. اینجا بحث بیت الماله نه پول چند تا خیر و اسپانسر مالی.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      8 23
      اینجوری که دقیقا هدف داره وسیله رو توجیه میکنه
    • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 18
      هموطن این آدمو نشناختی، هر کسی از حق و حقیقت بگه و زیادم بگه دلیل بر حقانیتش نیست و پشت افکار و نیاتشو نشون نمیده
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      14 2
      واقعا نمی دونم چی بگم چون خلط حق وباطل است وبیرون کشیدن حق از باطل وقتی باهم عجین شدند وتشخیص حق از باطل سخت است .ولی رائفی پور را برمبنای حق می گذارم .چون حرفاش درسته حالا شاید در بعضی موارد زیاده روی کرده ولی خوب آدم درستیه .خدا عاقبت همه ی ما را خیر قرار دهد .
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 15
      جمعیت امام علی هم حتما خصوصی بوده کاری نداشته باشیم؟ رائفی پور فرقه درست کرده و جالبه از لیبرال ها هم حمایت میکنه.چرا میاد جواب آدمهای ناشناس رو میده و جوسازی میکنه ولی به سوالات پاسخ نمیده؟ از کجا معلوم اون افراد به خودش وابسته نیستند؟
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      19 1
      رائفی فرقه راه انداخته؟؟؟؟ لابد اسمشم فرقه رائفیه هست!!! کم اراجیف بگید تا جایی که بنده اطلاع دارم ایشون از منتقدان لیبرال هاست
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 1
      بارک الله . زدی تو خال .
  • US ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    30 35
    اینم روزنامه اعتماد برملا کرد وگرنه شما سایت های اصولگرا که کلا هیچ
    • DE ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      درسته ولی .....
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      17 5
      پس معلوم میشه آبشخور فتنه ها کجاست؟
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      20 3
      از اسمش پیداست که قابل اعتماد نیست روزنامه ی اعتماد
    • DE ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 3
      خوشم میاد کامنت های با اینکه فاقد فحاشی هست ولی چون بسیار دقیق هست مجبور می شید سانسورش کنید
    • CA ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      9 0
      برملا کردنی در کار نیست، نشریه برجامیان برای رائفی‌پور پاپوش درست کرده چون اصلاحطلب‌ها دل پری از رائفی‌پور دارن.
    • H.H IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 4
      خوشم میاد همتون دارید دست همدیگرو برای مردم رو میکنید ... ادامه بدین ...
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    69 5
    "مشخص نیست پس‌ازآن در اختیار چه افرادی قرارگرفته و یا آنکه صرف چه اموری شده است!" عجب شما تراکنش ورودی رو به راحتی درآوردید ولی تراکنش خروجی مشخص نیست!!!!!!!!!!!!!!! بچه گول می زنید؟
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      43 0
      میگویند انتشار جزئیات حساب بانکی مؤسسه به این دلیل بوده که این جزئیات پیوست طرح تحقیق و تفحصی است که توسط مجلس شورای اسلامی از بانک‌های دولتی صورت گرفته ! سؤال اینجاست که اصلا" چرا تحقیق و تفحصی که هنوز در صحن علنی مطرح نشده و حتی یک بند از دیگر بند های این تحقیق نه در فضای مجازی و نه حقیقی منتشر نشده , فقط کارکرد حساب این مؤسسه اونم با ذکر جزئیات در فضای مجازی منتشر میشه؟؟!!!
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 7
      برداشت نقدی تراکنش داره و مشخصه چقدر برداشت شده ولی پرداخت نقدی تراکنش نداره
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 10
      چون هیئت تحقیق حساب موسسه را بررسی کرده‌ و روشن است که به حساب فلان شخص ریخته شده ولی حساب آن شخص را این هیئت نمیتواند بررسی کند مگر با حکم قاضی پس واریز‌های بعدی تا حکم دادگاه نباشد امکان بررسی و دسترسی ندارد
  • 1 IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    1
    • حرف حق ! IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      7 0
      از همه میخواهم امشب نماز غفیله بخوانیم و حتمادرقنوت نمازغفیله از خداوند طلب بخشش و مغفرت و توبه کنیم! انشاءالله و الهی آمین
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    76 5
    رائفی پور خوب حال بعضی رو گرفته..
  • ش. AE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 4
    حرف حق
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    79 12
    دعای خیر مردم بدرقه رائفی پور، خیلی ها رو آگاه کرده و این به ضرر بعضی از قواست
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      12 54
      دعای خیر احمقهایی که باور کردن رائفی پور با امام زمان ارتباط داره
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      8 16
      تو از کجا میدونی مرتبط نیست؟ حتما تو مرتبطی که انقدر با اطمینان رد میکنی؟
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      50 0
      احمق تویی که همچین حرف بی ربطی رو میزنی. نه تا حالا رائفی پور همچین ادعایی کرده، نه دنبال کنندگانش همچین باوری دارن. اینکه بیای آیات و روایات ظهور رو بخونی و مردم رو توجه بدی به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، اسمش ارتباط با امام زمان هست؟
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      32 1
      نه رایفی پور همچین ادعایی کرد نه ما ، این آقا فقط تبلیغات کرد و باعث شده یه عده که سوالات تو ذهن خودشون داشتن به انقلاب و اسلام دلگرم بشن
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 7
    رفیق شفیق شما مشرق
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      11 2
      میگم شماها رو هوا حرف می زنید، میگید نه! مرد حسابی مشرق بارها علیه رائفی پور تیتر زده، و اتفاقأ بابت این مساله ما از مشرق ناراحتیم. بعد تو میای میگی رفیق شفیق؟ کلأ عادت دارید رو هوا حرف بزنید!
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    34 2
    حالا همه مطالب درست چرا به حساب اینها اینقدر زود حساس شدین چرا با حسابهای فراوان اینطوری کاری ندارید
  • رحمانی تالشی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    10 54
    از رائفی پور اصن خوشم نمیاد
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 45
    خیلی زودتر باید رسیدگی میشد تا الکی برای خودش دار و دسته جور نکنه
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 60
    من 18 ساله داد میزنم این بشر رائفی مشکوکه ولی کو گوش شنوا
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      13 0
      تو مشکوک می میری حرف باید سند و مدرک داشته باشه کدوم دین وآیین بتو اجازه میدهد بی سند ومدرک به مردم مشکوک باشی قرآن کریم به صراحت اشاره دارد که از زیادی گمانها بپرهیزید که بعضی از آنها گناه است تو باکدوم منطق ۱۸ ساله به این آدم مشکوکی؟
    • @ IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 0
      اسم زن ملانصرالدین خانم کوکه بود! یه سفر مشهد رفتند و برگشتند اسمشون شد مش ملا و مشکوکه ! درسته که مشرق خیلی مشکوکه ؟!
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      3 0
      بچه مگه امتحان دینی نداری .
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    32 0
    از نظر شما هر کسی به شما وابسته نباشه مشکل داره.
  • 313 IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    29 0
    چطور تا قبل انتخابات اینقدر مطلب بر علیه رائفی نمیرفتین ?
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    21 0
    اگر انگیزه سیاسی ندارید در مورد ماجرای خیریه خبر کار کنید
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    33 2
    خودتون رو جر ندین
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    32 0
    اولا که مگه کسی به حسابش پول واریز میشه باید بیاد واسه همه توضیح بده که از کجا اومده ، اینهمه ادم که میلیارد میلیارد به حسابشون پول واریز میشه کسی ازشون حساب میکشه؟ و ثانیا چه جریانی به دنبال حساب این فرد بوده که خواسته در بحبوحه انتخابات آمار گردش حساب شخص رو دربیاره
  • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    چند تا نکته وجود داره جزییات و پیوست کدام تحقیق مجلس جنبه انتشار عمومی داشته و از حالت محرمانه خارج شده که این اطلاعات منتشر شدن مطابق قانون فقط مدعی العموم و کسانی که مبلغ به حساب موسسه واریز کردند حق پیگرد دارند وزارت کشور مرجع نظارت بر نهادهای غیر دولتی هست و هیچ نظری درج نکردند
  • هدهد سبا IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 15
    مشکل رائفی است
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 1
    آیا گروه تحقیق و تفحص تفحص کرده؟!!
  • کورش IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 43
    1ـ عقل حکم میکند که نسبت به ریشه خانوادگی نامبرده ، تا پدر و پدر یزرگ ودر مجموع تبار وی ، مورد بررسی قرار گیرد. (پدر وی از ارتشیان زمان طاغوت میباشد) 2ـ بگونه ای عمل شود که شائبه سیاسی ، انتخاباتی و... در پی نداشته باشد . 3ـ وبرای چندمین بار است که میگذارید افراد بصورت حباب و بادکنکی بزرگ شوند و بعد از آن با آنها برخورد و برای نظام هزینه در بر داشته باشد .
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      34 0
      بزرگوار شهید صیاد شیرازی ،شهید بابایی ، شهید عباس دوران ، شهید خلعتبری ، تیمسار ظهیری نژاد ، تیمسار فکوری و سپهبد قرنی هم از ارتشیان زمان طاغوت بودن. اتفاقا از خیلی از سیاسیون پاکتر بودن.
  • هادی CA ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    25 2
    چه ککی افتاده به تونبونشون.
  • هدهد سبا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    10 0
    اگر مدیران مزد بگیر یک ذره شرف داشتند میفهمیدند که وقتی مبالغ مشکوک در حد 1 تا 2 میلیارد است
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    شفاف سازی حق ملت است
  • رهگذر DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 0
    سیاسبونی که ریگی به کفششون است نعایت تلاش را میکنند
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    34 0
    رائفی پور آدم امروز و دیروز نیست این موسسه سالهاست که فعاله
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    53 1
    آيا مطمئنيد اين نوع برخورد با مؤسسه مصاف يك نوع انتقام سياسي نيست؟!!!
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 66
    آفرین به گزارش خوب مشرق. رائفی پور با ادعای ارتباط با امام زمان مردم را فریب داد و سرکیسه کرد. تکلیف این پرونده را قوه قضائیه باید مشخص کند.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      30 1
      شما یه آدرس بده این آقا کی ادعای ارتباط با امام زمان کرد؟ ولی تهمت شما خیلی راحت و صریح بود
    • بنده خدا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      9 1
      امام زمان(عج) به کمر آدم تهمت زن دروغ گو بزنه! کی ایشان ادعای ارتباط با امام زمان کرد؟!
  • AE ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 34
    برای یک سیسمونی اسمان رو ریسمان را چندین ماه دوختند به هم وای وای ولی برای میلیارد بخوز بخور و هزینه برای شستشوی مغزی جوانان قصه و داستان و جک میگویند .
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      17 1
      جوک نگو .
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 3
    بعد از اینکه به یکسری از تاریک خانه نور انداختن
  • علیرضا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    50 1
    گزارش مشرق آدمو یاد گزارش های جهت دار میندازه.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    51 2
    شما هم به آقای قالیباف بگید بیاد شفاف سازی کنه
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    50 2
    رائفی پور تا وقتی پا تو کفش نکرده بود کسی کاری بهش نداشت
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 37
    رائفی پور از کل نماینده‌های مجلس بدردنخورتره
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    27 1
    حمله به مصاف
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    25 1
    میگم تا بحث تحقیق و تفحص از خیریه هاست بهتره خیریه موای الموحدین ) و ... بزنید
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    37 2
    بنده هیچ کاری به سیاست ندارم و از طرفداران رائفی پور هم نیستم ولی از خبرگذاری مانند مشرق انتظار اینگونه رفتار های علیه موسسه ای مانند مصاف رو نداشتم
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    34 2
    8میلیارد تومان؟ این مبلغ انقدر خنده دار و کمه که ارزش بیان هم ندارد..
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 20
      شما شاید زیادی بهتون رسیده که این مبلغ براتون ناچیزه
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 5
    خاک بر سر
  • محمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 1
    سوزش آقای رائفی پور از آنجایی شروع شد که پیگیر شفافیت شدند
  • مهران MD ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    9 1
    خب نظر قبلی من منتشر نشد،ولی با انتقاد های کاربران لحن این پست تون کمی ملایم تر شده،توی پست قبلی نویسنده از عبارت «سخنران محفلی» استفاده زیاد کرده بود
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    بالاخره لابی گری و بده بستان هست , بدون هزینه نخواهد بود.
  • مهدی LU ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    23 3
    عملکردی که داشته عالی بوده
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      13 0
      مشرق نیوز داری چکار میکنی؟
  • US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 13
    خود رایفی این بازی ریختن اطلاعات در فضای مجازی رو دامن زد حالا گرفتار شده
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    قشنگ معلومه رائفی پور راست چپ
  • حسین IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 36
    خدا رو صد هزار بار شکر که اصلا رای ندادم والله همپیاله رائفی پور و دیگر اعضا باندهای ثروت و قدرت در بازی کثیف سیاست در جمهوری اسلامی میشدم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    37 1
    به خاطر کینه ای که از این انسان شریف آقای رائفی پور دارن میخواهن هر جور شده به هر وسیله ای ایشون رو خراب کنن و از سر راهشون بردارن
  • محسن IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    28 0
    از کی تا حالا تحقیق و تفحص مجلس از بانک ها شامل بررسی احتمال پول شویی یه موسسه خیریه خصوصی میشه؟!
  • حسین IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    27 0
    بالاخره در افتادن تبعات هم داره.
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      8 0
      مسلمان آگاه بودن هزینه داره
  • محسن IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 1
    خیلی هم آدم خوبی بود و اصلا هم کسی کاریش نداشت.
  • حامد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 24
    تموم شد برام
  • حاج اکبر IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    سوتی پیدا میکنه
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 1
    سفیدشویی دیگه جواب نمیده
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 2
    اصلا هم معلوم نیست مصاف داره میکوبه!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 34
    سالها فکر میکردم که بر صراط عدالت می‌رود اما معلوم شد....
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      16 1
      عجب اتهامات شروع شد
  • مهدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    29 8
    اقای رائفی پور برای ما مذهبی ها محترم هست ما منتظر می نشینیم تا جواب موسسه هم بشنویم
    • CA ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 3
      خط قرمزی نمیشناسند.
  • منم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    جرات دارید تیتر بزنید لطفا
  • مـجـتـبـــــی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 29
    شعار شفافیت میداد خودش یه نمه شفاف شد باید بره پارکینگ خخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 21
    عاقبت خیاط در کوزه افتاد
  • محمد مهدی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 12
    دارو دسته اش در مورد اموالی که از بیت المال گرفتند توضیح بدن لطفا.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 2
    مردم هم فهمیدند که فتنه از کجاست
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 5
    اگه رایفی مومن بود......
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 27
    متخصص مهدویت فراماسونری اقتصاد سیاست فرهنگ و ................کاشناسی حسابداری و استاد مسلم شستشو البته پول
  • کاظم IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    27 0
    دست محبی رو خوب رو کرد.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    28 0
    برید حساب شرکت های مسئولین رده بالای مملکت رو در بیارید
  • سرباز گمنام IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 28
    من از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه میخوام ب سرعت وارد دفتر این مرکز پولشویی شده و تا قبل از نابودی مدارک آنها را ضبط کنند
    • ناشناس IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      25 1
      بله سردار همین که دستورتون رو خوندم شروع کردیم
  • سرباز گمنام IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 26
    من از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه میخوام ب سرعت وارد دفتر این مرکز پولشویی شده و تا قبل از نابودی مدارک آنها را ضبط کنند
    • حرف حق ! IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      15 2
      بگو لعنت خدا بر شیطان! مواظب دسیسه های شیطان رجیم باشیم وخدای نکرده الکی به کسی تهمت ناروا نزنیم ! پناه میبریم به خدا از فتنه و از بلا
  • US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    27 0
    آخه باهوش ها، پول شویی اونم 8 میلیارد؟
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 21
    اعداد بزرگتر هم بیرون خواهد آمد
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 13
    متاسفم. دیدم این سالها چه غبغبی انداخته داشته بهش خوش میگذشته
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    21 0
    خوب سوزونده
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 14
    چقدر بی وجود است!!!
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    15 2
    جنگ کثیف
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    32 2
    خواهر رییس موسسه مصاف یک میلیارد تومان موجودی و پدر یک میلیارد و ششصد....اینها خیلی زیاده، خب پدر آمرزیده این روزا یه ماشین معمولی یک به بالا قیمتشه... این مبالغ پولشویی هست؟!!
    • ندا IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      2 0
      به امام حسین دروغ محض است.....
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 3
    منتظریم پاسخ سوالاتی که شده رو بشنویم!!!
  • سید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    11 2
    هشت میلیارد مبهم رواینقدربزرگ میکنید
  • NL ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 1
    دعوای باطل
  • NL ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 19
    این رائفی پاشنه آشیل جبهه انقلاب خواهد شد
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 16
    وایستید ببینید این علی اکبر سر از چه سازمانهایی در میاره
    • ثریا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 0
      چرا اخه؟
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 3
    گر نیک بنگری همه تزویر می کنند
  • پیکان جوانان US ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 1
    این اعداد و ارقام که شما دارید ازش صحبت میکنید خنده داره. همش رو جمع بزنید یه واحد درست و درمون بهتون نمیدن.
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 0
    رایفی پور هیچ لارم بشه زیر سوال میبرید!
  • نجمه IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    36 2
    سلام مصاف یک موسسه خصوصیه و کاملا مردمی اداره می شه و مردم با رغبت و میل خودشون پول می ریزن چون می دونن یک موسسه کارامده و خروجیش معلومه
    • علیرضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 24
      خیلی کارآمده😂😂😂 میلیارد میلیارد پول یامفت میگیره و می‌شینه ترانه‌های تتلو رو بر عکس میکنه آخ گفتم تتلو؛ یه زمان معیار مسلمانی برای رائفی پور بود😂😂
    • دلبند IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 5
      باشه
    • علمداری IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      8 0
      در روایت است که به امام علی (ع) خبر دادند که در جایی و مکانی نزدیک شما عده ای مشغول انجام گناه و فعل حرام و عمل خلاف شرع هستند و از امام خواستند که خودشان از نزدیک بیایند و نگاه کنند وامام علی ( ع ) چشمانشان را بستند و یا الله گویان وارد آنجا و آن مکان شدند و چندبار صدا زدند کسی اینجا نیست و بعد که چشمانشان را باز کردند هیچکس آنجا نبود و همه رفته بودند و امام علی ( ع ) به انها فرمودند که کسی اینجا نبود!!! یه کم از امام علی (ع) یاد بگیریم !!
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      6 0
      در جواب به اونی که یه جا با اسم علیرضا یه جا با اسم محمود و اسامی دیگه داری کامنت میذاری خیلی تابلویی قشنننننگ معلومه کی هستی و چه نسبتی با کی داری همونی که رائفی پور بهت گیر داده 😏
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 16
    عموما پای پول در میان هست. فراموش نکنیم که ایشان حسابداری هم خوانده اند و گزیده تر میبرند کالا!!
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    21 0
    خدایی خودتون خندتون نمیگیره؟
  • سرجوخه DE ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    شما که کتک خورتون خوبه اینارو میزارین، نمیگین اونم یه چی میزنه حیثیتون میره
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    گور پدر هرکی فساد مالی داره
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 0
    به جای این همه نوشتن دوپهلو بهتر بود راجع به بررسی دقیق توسط قویه قضاییه مینوشتی
  • اصغر MZ ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    بنام خدا. در قضیه تحقیق و تفحص مجلس فقط این یک مورد قابل رسانه ا ای شدن بوده؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 2
    از امروز پشیمان شدم شما که خیلی ادعا داریدرایفی پور فاسد است
  • پدرام IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    پناه بر خدا
  • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 2
    چیشده؟
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 5
    بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      1 0
      مثبت اشتباهی
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    عهههه ان شاءالله که اشتباه باشه
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 11
    این رائفی پور فهمیده چطوری وارد سیستم حکومت شود
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    اینا رو ول کن چه خبر؟؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    خداعاقبت بخیرمون کن
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    10 0
    هرکسی در برابر اصحاب ثروت وقدرت جرات حرف زدن داره اینطور بهش هجوم میبرن
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 0
    استاد اعظم. رائفی پور..دمت گرم .خوششم آمد
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 5
    واقعا؟ درسته؟
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    مشرق ؟
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 0
    این جمله که در متن بالا استاده شده که: تبدیل موسسه تبلیغاتی به حزب سیاسی, لفظ درستی نیست, چرا که تبلیغات دینی باسیاست منافات ندارد و سیاست ما عین دیانت ما است. در مورد بحث مالی باید فقط اظهار نظر کرد که اگر خلاف است باید برخورد شود اما به عدالت... یعنی حساب تمامی موسسات خصوصی دیگر را هم بررسی کنند. ...
  • مهدی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    21 0
    خیلی برام جالبه که مجلس- که در راس امور باید باشه قاعدتا - کار و بارش رو گذاشته کنار که 8 میلیارد تومن عدم شفافیت را اون هم نه در یک موسسه دولتی افشا کنه.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      7 0
      درودبرمنطق حق شما برادرمن
    • مهدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      2 0
      تراکنش مشکوک را جار می زنید؟ اگر بیشتر بررسی شد و رفع شبهه شد شما جوابی برای خدا دارید؟
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 1
    رائفی پور سالیان سال. زحمت کشیده چطوری وارد رانت شود....عشق منی استاد ..
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 0
    تحقیق و تفحص از بانکها بوده یا تحقیق و تفحص از مصاف ؟
  • یاور IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    متاسفم
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 1
    ماه پشت ابر نمی‌مونه
    • هواشناسی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      2 0
      احتمالا فردا هوای صاف و جوی پایدار بر پایتخت حاکم است !!
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    24 0
    مطمئن باشید اگه میخواست پولشویی و دزدی کنه میتونست به جای لیست دادن با خیلی‌ها ببنده، ان‌شاالله همه این واریز و برداشت‌ها دلایل قانع کننده داره و من سر سوزنی نسبت به این بشر شک به دلم راه ندادم و نمیدم. به جای دودستگی و جنگ و‌ دعوا به فکر آینده کشور و شیعه باشید.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 9
    رائفی پور اصلا ادم مهمی نیس
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 0
      مهم مریمه!
  • یاسر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 2
    چی بگم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 2
    قدرت ؟
  • حسن IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 16
    با سلام. من هر ماه مبلغی از حقوقم را برای کمک به ظهور امام زمان به مصاف میریختم. الان دیگه به شدت سرخورده شدم ... توجیهات ایشونم بر ابهامات ما اضافه کرد.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    ایکاش با همین دقت و ظرافت به پرونده های دیگران می پرداختید.
  • عباس IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 0
    مشرق جان موسسه مصاف خصوصیه و نیاز به تحقیق و تفحص نداره. پولشویی کرده اداره دارایی رسیدگی میکنه. ولی، در مجموع ما طرفدار رایفی پور می مونیما
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 1
    دم رائفی پور گرم
  • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    10 0
    روزی می رسه قدرت دست صاحب الزمان عج میفته و یارانش در عدالت مجرمان و خاءنین درنگ نخواهنذ کرد. و اونروز خیییلی نزدیک تر از همیشه است
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 2
    باورم نمیشه
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    عجب
  • حمید رضا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 2
    😂😂😂تا دیروز استاد بود که
  • من IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 2
    خودش چی گفته؟
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 7
    این رانت هست و پولشویی...اسم دیگر ندارد...
  • US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    اینها کین دیگه
  • فرشید IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    23 2
    ۵۰ میلیارد هزینه ۲ سال یعنی ۲۵ میلیارد برای هر سال من خودم با شغل آزاد سالی یک میلیارد درآمد دارم اونوقت ۲۵ میلیارد خیلی خیلی کمه برای این همه واحد پژوهشی و مدرسه ای که رایگان تحصیل می‌کنند استعدادهای برتر کشور مصاف مجموعه تراز انقلاب که با هزینه بسیار بسیار کم ، نتایج فوق‌العاده خوبی برای آرمان مهدویت داشته
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      3 14
      مبالغ مهم نیست نمیفهمید چرا؟! به اسم کار خیر از مردم گرفته و به حساب افراد خاص ریخته و بعد بازگشت به حساب شخصی شده!
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    تحقیق خوبه. کار خوبیه.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    مجلس برای ادارات دولتی تحقیق و تفحص نمیکنه بعد برای یک موسسه خیریه خصوصی نتایج گزارش به این زودی منتشر میکند؟
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    تو آخرالزمان حق باید از باطل جدا بشه
  • سید رضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    باسلام لطفا کارهای خلاف قانون را هم بگید .
  • DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 6
    به عنوان یک اصلاح طلب از جنگ احزاب اصولگرا بی نهایت خوشحالم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 3
    رائفی پور توضیح بده
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 9
    الان نباید خانواده ش دستگیر و محاکمه بشن؟
  • حامدی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    امیدوارم یه توضیح خوبی داشته باشه
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    فقط همین فیلم رو نگاه کنید.
  • US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 0
    دم رائفی پور گرم
  • US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 0
    دم رائفی پور گرم
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    به نظر میاد بحث شفافیت مجلس، اثرش رو گذاشته، خیلی ها ‌رو ناراحت کرده که سعی کردن به این داستان سازی ها... هنوز چیزی مشخص نیست ولی فعلا اینطور نشون میده که مسیر رائفی پور درست بوده
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 0
    بالفرض درست،یعنی هیئت تحقیق وتفحص توی بررسی هاش به هیچ موردی دیگه در حد یا بالاتر از این موضوع بر نخورده که بخواد رسانه ای کنه اونم توی این زمان!!تا مجلس درست نشه مملکت درست نمیشه
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 8
    از رائفی خوشم نمیاد
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      8 0
      ویار داری
  • علیرضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 0
    موسسه کاملا خیریه و خصوصی می‌باشد وخرجکرد آن مشخص اینها نتیجه داخل سیاست شدنه.
  • مهرداد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    خجالت هم خوب چیزی هست
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 4
    چنان راحت از انتقال 7-8 میلیارد به حساب شخصی حرف میزنند که احساس میشه پول خرد بوده جابجاشده در حالی که عده ای برای امرارمعاش روزانه گرفتارند
  • رضا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    15 0
    چرا هیئت تحقیق و تفحص مجلس از خود مجلس با این جزییات تفحص نمی کنند !!!
  • بی حس IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    ممنون
  • گل نرگس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    11 0
    کمتر تهمت بزنید ،قیامتی هم هست
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 0
    خجالت بکش
  • رضا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 3
    معلوم هست نهادهای نظارتی چه میکردند ؟!
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    همه به هم تهمت میزنن
  • افشین IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    15 0
    گزارش کاملا غرض ورزانه است
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    9 0
    مثل اینکه یه موضوع خارج از روال متداوله، مشرق همیشه از اینگونه موضوعات فیلم هم می گذاشت ولی در انتشار این خبر بجای فیلم سخنان رائفی پور فقط تصویرش رو گذاشتید، شما طبق وظیفه ی شرعی و قانونی باید فیلم سخنان رائفی پور رو هم می گذاشتید که موضوع شفاف شده و خواننده خبر، یک طرفه به قاضی نمی رفت و قضاوت صحیح می کرد!.
  • ساشا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 0
    . مجلس و دستگاه های دولتی باید شفاف باشند. این که یه عده به موسسه اش پول میدن و رائفی پور با پولها چی کار می کنه چیزیه که مربوط به خودشونه (اشخاص کمک کننده و رائفی پور) ولی من به عنوان شهروند باید بدونم نماینده های مجلس چه رانتی (وام و خودرو و ...) می گیرند و چه پول هایی بینشون رد و بدل میشه. اینجا بحث بیت الماله نه پول چند تا خیر و اسپانسر مالی.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    10 0
    سوال اصلی این است چرا نمایندگان مجلس شفافیت را تصویب نمی کنند ؟ بقیه حاشیه های برای انحراف اذهان از سوال اصلی است.!!! وقتی مجلس شفاف شود تمام موسسات را میتوان شفاف کرد!!!
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    15 0
    امان از وقتی که کسی بخواد درمقابل اینها بایسته آنقدر ابهامات برای طرف میتراشند تا بی خیال شفافیت بشه !!!
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      10 0
      دیدن نمیتونن بکشنش و برای جوانها تبدیل به اسطوره و قهرمان میشه اینجوری دارن براش داستان درست میکنن
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    11 0
    دعوا برسر لحاف ملاست . همه دنبال منافع خودشون هستند فقط سوالی از دادستانی دارم اینه که چرا اسم این افراد که در گزارش آمده مثل سایر گزارشات با استفاده از حروف الف با نیامده اسامی به صراحت اعلام شده حروف الف با کم آوردید ؟
  • Jim MD ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 0
    چند وقت دیگر بعضی ها از خارج برایتان دست بلند میکنند
  • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 0
    همه این بازیها یی ها واسه. اینه احساس خطر کردین. من که هزار به آقای رائفی پور مطمئن هستم روسیاهی این بازی ای که خودتان راه انداختید به صورت خودتان باقی خواهد ماند
  • پیگیری جواب داد !! IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ ))()()()()()()( ستاد شرکت های نفتی در تهران باید به جنوب منتقل شود !! ())()()) تبریک !!!
  • اکبر IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    21 0
    یه جوری گزارش نوشته انگار هزاران میلیارد تومن بودجه دولتی بوده که اختلاسم شده خخخخخخ
    • پلنگ صورتی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      11 0
      داداش وقتیکه یه موضوعی را خیلی بزرگ میکنند که ذهن و فکر همه را مشغول به خودش کنه مطمئن باش که یه جایی داره یه خبری میشه ! میخوان حواسها را پرت کنند ! مواظب حیاط خلوت اخبار داغ باشیم !
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    22 2
    موسسه مصاف برای امام زمان علیه السلام کار میکنه ولی از هر طرف رسانه های به اصطلاح انقلابی تخریبش میکنند
    • حسین IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      9 0
      درافتادن با باند ها هزینه دارد
    • حسین IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      7 0
      درافتادن با باند های قدرت وثروت هزینه دارد
  • میثم IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    . درود بر رائفی پور
  • علی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    وقتی تحمل حق گویی های یک سخنران مهدوی رو خواص ایران ندارند چطور شعار میدین یا مهدی العجل؟ وزیرها با کوچکترین حرف رائفی درخواست شکایت میکنند مجلسی ها به جای درخواست پاسخ از رئیسشون! برای تو دهنی زدن به رائفی پور اونو به چالش الکی میکشن!خاک بر سر کسانی که پشت سر این تخریب های هستند که اثبات نشده از مراجع ذی‌صلاح توپی شده برای از بین بردن اعتقادات مردم.بترسید روزی برسه که انقلابی هامفسد های مسئول رو تنبیه کنند.یا علی
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      0 0
      تو حتما خود رائفی پوری . چون او طوری از خودش صحبت می کند که گویی ماموریت رسمی از طرف امام زمان دارد و جزو نواب امام زمان است . ببین خاک برسرش رو باید به کی بگیم . خوب فکر کن .
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 0
    خجالت بکشید حیا کنید مصاف ی موسسه خصوصی هست شما جوابگوی ماهی 700 میلیون نقدی که به اسم کارت پول غیب میشه باشید بقیه پیشکش چه پررو هم هستین.منتشر هم که نمیکنی
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    68 6
    لیلة المبیت رو قرآن واهل بیت فضیلت میدانن بعد یه بچه منکر میشه چوبشو باید بخوری وقتی در خانه علما رو ببندید چغندر هم جزو میوه ها میشه
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    22 1
    استاد رائفی برام عزیز تر شدند
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 10
    مقصر آن نادانهایی هستند که میخواهند باکمک به خیریه وهیات و....از بار گناهان خود کم کنند.وایضا از قبل این خیریه های وابسته به قدرت چیزی به جیب بزنند.....ونادان تر کسانی که از این به اصطلاح نذورات در مراسم مذهبی میخورند ومیاشامند بدون اینکه بدانند منشا آن کجاست وآیا حلال یا حرام است یاخیر و الی آخر
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    15 0
    این گزارش از سایت مشرق جای تعجب دارد معلوم نیست کدوم طرفی هست آدم به همه چی دیگه شک میکنه
  • US ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    انتقام مجلس دیگنیتی
  • US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    مجلس محترم به اطلاع می رساند مبلغ ۳ میلیارد دلار از پول بی زبان ملت ایران صرف واردات چای فاسد و سرطان زای دبش شده ، لطفا به جای کارهای حاشیه‌ ای و کوچک به مسائل ملی و اصلی بپردازید.
  • US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 0
    رائفی پور الان میدونه در این کشور کسی حریف مافیای قدرت و ثروت نیست.
  • US ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    22 0
    نتیجه پیگیری شفافیت آرا !!!!!
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    24 0
    چرا مجلس گزارش تحقیق و تفحص فوتبال را پخش نمیکنه چرا مجلس گزارش تحقیق و تفحص چای دبش رو پخش نمیکنه چرا مجلس گزارش تحقیق و تفحص تخلفات مالی بانک ها رو پخش نمیکنه چرا مجلس گزارش تحقیق و تفحص شاسی بلند ها رو پخش نمیکنه چرا مجلس گزارش تحقیق و تفحص ................................ چون رائفی پور شفاف سازی کرد شد دشمن
  • US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 2
    هیچ کس نمیتواند در برابر قدرت مافیا عرض اندام کند حتی رائفی پور
  • US ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    در سایه بی ..... مسولین ، فریدون ، طبری ، چای دبش و .... ول میچرخن و یک افشا کننده فساد گوشه رینگ مفسدین
  • 8فاصممم IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 6
    پر واضح است. مملکت و مردم ما با دارا بودن دهها مسائل اقتصادی و‌ مالی و‌ مادی ...، و داشتن چندمیلیون کمیته امدادی و بهزیستی ... اصلا نیازی به اینگونه موسسات به اصطلاح بزرگ و ... دلسوز مردم و... ندارند. به خصوص که اگر متولیان آن بخواهند، به طرق آشکار و پنهان و تحت عناوین مختلف مثل موسسه خیریه، مدارس خاص و...، کار حزبی، سیاسی و طایفه ای بکنند. و در هر شهر و استان ... برای تصدیگری در پست های مختلف فرهنگی، سیاسی (نمایندگی مجلس و شورا و.. ) یارگیری نمایند. و قارچ وار رشد کنند، و بخواهند، ره ۱۰۰ ساله را یک و چند شبه بروند.‌و ....الخ..../
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    پول اومده تو حساب مصاف و برداشت شده پس رائفی دزده عجب!!! دست بر دارید از این کارا تو حساب خصوصی دیگران هم سرک نکشید اگه مشکلی باشه اداره مالیات یا جاهای دیگه باید رسیدگی کنن شما اگه میخواهید به مردم کمک کنید شفافیت آرا و اموال مسئولین و نماینده هارو پیگیری کنید به حساب شرکت هایی که از بیت المال میگیرن رو بریزید رو دایره اصلا هم معلوم نیست به خاطر قالیباف این کارو می‌کنید. شرم کنید
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    20 0
    من تاحالابه حساب موسسه مصاف پول واریز کردم با این گزارش شما مطمئن شدم که باید مبالغ بیشتری واریز کنم با8 میلیارد از کل وزارتخونه ارشاد بیشتر کارایی داشته عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
  • خواجه حافظ IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 2
    باسلام و ختم کلام از حضرت حافظ بیتی تقدیم استاد رائفی پور میکنم ! حافظ به خود نپوشید این خرقه می آلود ! ای شیخ پاک دامن ، معذور دار ما را !
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    26 1
    تنها خبرگزاری که اخبارشو میخوندم اما امروز از چشمم افتادی مشرق
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 0
    ی خورده هم راجع به قالیباف و شمخانی هم افشاگری کنید البته نیازی نیست همه همه چیو می دونن چ خبره
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    15 0
    مطمئن باشید استاد رائفی پور این موضوع رو که اینجور تو بوق و کرنا کردین هم شفاف خواهد کرد ببینم اونوقت چه بهانه ای برای تخریبش دارید که از اجرای شفافیت فرار کنید
  • US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 5
    منتظر دادگاه علنی هستیم
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 0
    منتظرم ببینم جوابیه رائفی پور رو هم همینطور تیتر یک کار میکنید؟ اونوقت درموردتون قضاوت خواهم کرد
  • CN ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    وقتی رائفی پور به دست و پای مسئولان و مجلسیها برای شفاف سازی میپیچه، اینجوری ازش انتقام میگیرند، درسته انتقام خندهداریه اما تا یادم از اول انقلاب وقتی دزدان و اختلاسگران بزرگ میخواستند دخل منتقدشون را بیاورند اول شخصیتش را زیر سئوال میبردند، بعد سعی میکردند آتوی مالی بگیرند و یا براش یکی از پرستوهایی که همیشه تو دست و بالشون بود را واسش بفرستند و ساکتش کنند و نهایتاً سراغ حذف فیزیکی می‌رفتند.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 0
    آقای رائفی پور خیلیا رو با نظام و انقلاب آشتی داد و خیلی مسائل دینی رو برای جوانها با زبان خودشون روشن کرد ، تو جریان فتنه ها و اغتشاشات به خیل عظیم مخاطبانش موضع درست رو نشون داد و دست دشمنان رو براشون رو کرد حقش نیست به خاطر اینکه رو موضع شفافیت اصرار داره اینطور افتادین به جونش
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    مثل اینکه عملکرد خوبی داشته که خیلی ها رو سوزنده تا کور شود که نتواند دید رد پای صهیونیسم دیده میشود
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 1
    بخشی حساب‌ های خواهر وبرادر وپدر رائفی پور فاش شده ..توی حساب‌ های پدر وبرادر وخواهر .ميليارد ها هست ..درمقابل چای دبش چیزی نیست ...استاد خودش بلد هست چطوری داستان جمع کنه
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 1
    یه چیزی عمیقأ منو به فکر فرو برده: این آدم چرا اینقدر برای همه مهمه که یک کلمه حرفش اینقدر تاثیرگذاره و موج ایجاد میکنه؟! قبل از جشنواره موسیقی ، یک سخنرانی مربوط به ۱۲ سال پیش یهو ازش منتشر میشه ، دبیرخانه جشنواره میگه حالا که اینطور ما جشنواره رو تحریم میکنیم! وزیر ارشاد واکنش نشون میده! بعد رائفی واسه اشتباه نکرده عذرخواهی میکنه که دهن بقیه بسته بشه یه توییت میزنه ، هنرپیشه ها به صف میشن و کولی بازی درمیارن که به ما جسارت شده! و همینطوووووور ادامه پیدا میکنه تا حالا که حرف از شفافیت زده ببین چه غوغایی راه افتاده!!
  • حسین شری زاده IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    16 1
    رائفی پور مرد فساد زدا است
  • سروش IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 5
    مشرق نیوز مرد نیستی اگر چاپش نکنی عجب مملکت خر تو خری داریم میلیاردها میلیارد پول تو بازی های کثیف سیاسی خرج میکنن که به قدرت برسن ادم متحیر هست
  • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 0
    ببینید‌این‌‌۱۵.۲۰میلیونی‌که‌برا‌انقلاب‌مونده‌رو‌چطور‌میتونید‌‌از‌انقلاب‌زده‌کنید‌‌
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    18 0
    کاش هیئت تحقیق و تفحص به حساب‌های همه مجلسیان و دولتی ها بدون اجازه سرک بکشه
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    بیت المال مردم که نبوده. مال بابای مشرق هم که نبوده.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 1
    دزد و اختلاسگر هستن .. فقط نگاه به بورس بکنید تا بفهمید تو کشور چه خبره
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 1
    بدبختي جامعه ما .نبود قدرت تحلیل هست ..
  • سیدعلیرضا حسینی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    خوب صرفا مشکوک؟
  • یوسف IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 12
    رائفی‌پور ... خورد
    • US ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 1
      … خورد
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 0
    والا ما کارمند یه اداره ایی هستیم چون از ما ترسیدن که جلو دزدی شونو بگیریم می خوان سرمونو بکنن زیر آب
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 1
    گیریم رائفی و خانوادش دزد و اختلاسگر و هرچی شما بگید. این صورت مسئله رو پاک نمیکنه، امثال بنده تعصبی رو این بنده خدا نداریم. دین ما گفته حرف حق رو بپذیریم از هر کسی که میخواد باشه.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    البته هنوز چیزی معلوم نیست شاید هم من واقعا اشتباه می کنم و پرونده ای در کار نیست
  • پیکان جوانان US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 0
    خودتون میگید : برداشت از حساب موسسه مصاف نه از بیت المال. مردمی که به موسسه پول دادن حتما" میدونستن دارن چکار میکنن. خوب شد از بیت المال بر نداشت وگرنه چکار که نمیکردید. درسته مشرق ؟!
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    10 0
    یک مقداری هم برای خدا کار کنید واقعا از چشم افتادید
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    23 0
    ممنون میشیم به همین دقت، حسابهای تک تک فررندان آقایان بررسی کنید!!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 10
    رائفی پور تخصص و سواد در هیچ زمینه ای نداره. الانم شده بازیچه جریانات سیاسی.
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      4 0
      آقای باسواد همه چیز دان کلاس چندمی؟
  • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 2
    رائفی پور به نیت امام زمان کار می کنه ؟
  • آبی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 0
    اگه رائفی پور دزدی کرده باهاش برخورد کنن ولی شک نکن اون با این فرمونی که داره میره انتخابات بعدی شورای شهر و رییس جمهور از لیست اون در میاد!!!!!
  • راد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 0
    چیه آب افتاد تو خونتون
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    وقتی این کارها رو میکنید بقیه مطمئن تر میشن تمرکز رانت های اطلاعاتی در مکانیزم بوروکراسی دولتی افراد خوب را هم خراب می‌کند
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    این جور روش های زشت لیبرالی برخی مقام ها اثبات میکنه چرا هجمه و حمله کردند که انتخابات آن وضع شد
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    17 0
    گزارش کاملا جهت دار و ضد مصاف نوشته شده.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    9 1
    در مورد باغ ازگل هم گزارشی تهیه کنید
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    بنیان های اعتماد را با رانت‌های اطلاعاتی از بین می‌برید انگار ادای مشارکت دارید
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 1
    ف به شرفت مشرق.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 0
    حالا اگه این تراکنش ها مربوط به آقایون بود
  • هادی CA ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 1
    چه کسی به حساب های یه موسسه خصوصی دسترسی غیر قانونی پیدا کرده؟
  • آرش IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    20 2
    مشرق خجالت بکش این چه کاریه؟
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    19 1
    چرا هر کسی که در چشم مردم محبوب و خدماتش محرر میشه بلافاصله وارد لیست دشمنان مبشه!
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    حرص نخورید.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    خدارحم کنه
  • وحید IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    خجالت بکشید اصلا رائفی پور بد شما یه بار نشد در مورد قالیباف حساب کتاب کنین
  • یاسر IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    عزیزان مستند جواب بدید، البته مقصر هم نیستید ها، شیوه استاد را در پیش گرفتید.
  • Reza IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    به نظرم شما به پرونده ای ورود کردین که جرمش اثبات نشده است.
  • اکبری IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    حق دارید
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 0
    در طول تاریخ هر پیامبری روشنگری کرد بهش تهمت ساحر و مجنون دادند
  • جعفر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    مایادمان نرفته ایشون قبلا گفتند چه اموالی دارند وحالا صحبت ازصد ملیاردتومن گردش مالی مصاف میشود،ما ازنحوه صحبت کردن افراد میتوانیم بفهمیم چه نیتی برای آینده دارند،باتوهین به دیگر هموطنان موجب تفرقه میشوند.
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      1 0
      ایشون اموال شخصی خودش شفاف کرد و از گردش مالی موسسه حرفی نزد
  • US ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    این تقریبا قیمت یک خانه معمولی در یک شهرستان هست!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    باز نزدیک انتخابات همدیگرو رسوا میکنن
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    6 0
    خیلی خوب می سه که یک گزارش هم از سوالات آقای رائفی پور در خصوص آقای قالیباف و خانواده اش تهیه کنید
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    ۲۹ چوب خشک😂
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    شاهکار جدید دولت رئیسی را داشته باش پتروشیمی زاگرس بزرگترین پتروشیمی متانول شاز کشور و احتمالا خاورمیانه زیان ده شد
  • ساشا US ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 0
    آقای رضا داوری، دبیرشورا (شانا), اگر شما از رئیست دفاع نکنی ، پس کی بکنه.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 2
    خب ، اون از اصلاح طلب ها که همه خائن از آب در آمدند این هم از....
  • احمد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    مخلص کلام پولشویی فساد اختلاس
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    خدایا هممون رو عاقبت بخیر کن
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 0
    مزه ی شیرین انتقام
  • میثم IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 0
    دیگه مشرق را نمی‌خونم. بدم آمد ازت
  • US ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    نماینده از طریق رانت رای درآمد و عایدی داره و هر کس دنبال شفافیت آرا باشه نقره داغ میشه.
  • US ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    خداکنه خسرالدنیا و الاخره نشیم
  • US ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    حداقل یک نفر رو برای این نظام باقی بگذارید ....
  • مهدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    به کسی چه ربطی داره این بودجه؟ مردم عشقشون میکشه به این موسسه کمک میکنن باید جوابگوی کسی باشن.
  • ص RO ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    9 0
    اوناییکه رائفی پور رو میکوبند از این می‌ترسند که فردا دست خودشون رو ، رو کنه
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 13
    قضیه رائفی پور هم مثل خیلی ماجراهای دیگه که با گذر زمان حقیقتش، به زودی معلوم میشه..
  • US ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 1
    خیلی از نماینده ها با هزینه های تبلیغاتی نجومی وارد مجلس میشن
  • US ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    12 0
    نماینده ها اگر جرات دارن صورتحساب بانکی و داریی ها و تعداد سکه های خودشون رو منتشر کنن
  • حسین IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 0
    راستی ماجرای تابعیت کانادا چه شد.
  • US ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    جای تاسف داره
  • US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    آقای رائفی پور همیشه از نظام و اسلام و حق دفاع کردن
  • پیمان IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    تا الان دنبال کننده اخباری بودم که از مشرق نیوز منتشر میشد ممنون و خدانگهدار🙏🏻
  • ص RO ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    فقط رائفی پور میتونه
  • سید IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 0
    رائفی عزیز بودی
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 0
    خود آقای رائفی پور در دفاع چی گفته؟
  • پبکان جوانان US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 0
    تازه این گزارش نهایی هم که نیست.
  • جوادی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    ای بابا...
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 1
    اَمان از وسوسه ی سهم از سفره انقلاب ... هزار سال عبادت و خدمت یک شبه به باد میره ... ندای نفس امّاره : سهمتو نگیری ، میگیرن ، نخوری میخورن...
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    9 0
    ای‌کاش یک کلمه از مطالبتان برای رضای خدا بود
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 1
    خیاط در کوزه افتاد
  • US ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    مجلس از صدو چهل هزار میلیارد تومان فساد چای دبش تحقیق و تفحص کردی که نوبت به تراکنش ۸ میلیاردی مشکوک رسید!!!
  • US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    مجلس در راس امور است
  • جواد IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    11 0
    خدا آقای رایفی پوررا جزای خیردهد وای کاش مدعیان دیگر یک درهزار این مرد کاربکنند.خاری است درچشم خیلی ها
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    11 0
    استاد دینش رو به ایران ادا کرده
  • محمد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    اصلا معلوم نیست از کجا سوختید😍😍😍
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    7 0
    آقای داوری خجالت بکش.
    • رضا IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      4 0
      واقعا راست گفتن خیلی خیلی خجالت بکش
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 0
    دیدن محبوب شد الان زمان زدنش.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    جالبه جناح مخالف رو که از رده خارج به پاره کردن هم افتادین
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    2 1
    همین هایی هم که میگن خیریه هست پول بیت المال مردم ایران هست که با کادوی زیبای خیریه صرف اشخاص خاص و اهداف خاصی می شود . کسی که خیر هست و پول زحمت کشیده خودش می خواهد بدهد راهش بلد هست و نیازی به این طماع ها ندارد. متاسفانه با نام دین و سوء استفاده از آن بخوربخور راه انداخته اند.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 1
    پشت پرده مشرق نیوز آشکار شد دیگه بهت سر نمی زنم بای
  • مهدی US ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    4 1
    سیاست نه اخلاق سرش میشه و نه دین و نه ابرو
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    8 0
    و حتی نامزدهای حزبش را مکلف می‌کرد رو به دوربین نشسته و مرام‌نامه‌ای را از روی یک کاغذ بخوانند؛ همین مسئله باعث شده بود که بسیاری از همکاری مشترک سیاسی با مصافی‌ها سر باز زده و حاضر نشوند زیر بار بازی این گروه سیاسی خاص بروند.:................................................................................................................................................................................................چیز بدی نبود که. کاندیداها تعهد میدادن با مردم یک رو باشند. شفاف باشند و...
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    13 0
    واقعیت اینه که اصلا ازمشرق نیوز انتظار نداشم. خیلی براتون متاسفم که این همه خدمت وموکب وجشن وپذیرایی و تحریم موسسه مصاف رو نادیده گرفتید. قلبا ناراحت شدم.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    14 0
    کل ماجرا مشکوکه؛ چرا در تحقیق و تفحص مثلا بانکها یک دفعه اسناد مبادلات مصاف منتشر می شود؟! مخاطب را چی فرض کرده اند. آقایان فقط برای مقابله با جریان مصاف یک تحقیق و تفحص صورت دادند و نامش را هم بانکی گذاشته اند. کاملا بوداره
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    1 2
    همش ماست مالی میشه میره
  • مجید IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    5 1
    جلوی زیادی خواهی اگه وای سی این میشه
  • US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    3 2
    چقدر نجس بازی
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 0
    حسادت
  • احمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    دمت گرم استاد راعفی عزیز
  • DE ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 4
    رائفي پور هم فاسد شد؟
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    علی اکبر رائفی پور به تنهایی در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستاده
  • کیا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 0
    در باب این معنونه تان تنها یک جمله می توان گفت.. به شما چه دخلی دارد؟!
  • وحید IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    مشرق چرا مورد مشکوک و غیرشفاف رو مطلب میزنی، تقوی داشته باشید
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    7 0
    منتظرم ببینم سرنوشت کسانی که به موسسه مصاف تهمت میزنند چی میشه
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    1 0
    نفوذ نفوذ نفوذ نفوذ توانسته جریان انقلابی را دچار چنددستگی کند
  • مهدی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    1 0
    موضوع کاملا روشنه.
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    خیلی بازیگری مشرق فقط بلدی لاپوشونی کنی
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    الحق که رسانه احمق و بی،شعوری هستید.
  • زارعی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 1
    چه میشه گفت؟ نظارت نظارت نظارت
  • مهدی US ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    7 1
    آقایان نماینده لیستت حقوقی و مزایای شما هک شد. خیلی روشن است شما ها جرات تفحص از بانک‌ها خودرو ساز ها و دولتی ها و زیر مجمومعه های نفتی ها فولاد و معدن و پتروشیمی ها را ندارید
  • سید فروزان CH ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    5 0
    مشرق بالا بری پایین بیایی،هر چه بیشتر علیه مصاف و صبح ایران بنویسی ، از اعتماد ما به مصاف کم نمیشود
  • سید فروزان CH ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    هییت تحقیق و تفحض مجلس خیلی سریع پیکری کرده در مورد مصاف ، اما در مورد شاسی بلند و سکه و تراول پخش شده بین خودشان نه تحقیقی نه گزارشی نه افشاگری ، از مخالفان رائفی پور و شایعه سازی در مورد او صدای امریکا و مهدی فلاحتی بوده از چندین سال قبل
  • شاهین IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    دیگه مشرق رو نمیخونم.. ماهی ۱ تومنو میکنم ماهی ۲ تومن صاف میریزم تو حساب مصاف تا کور شی مشرق
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم مجلسی از بودجه بیت المال ارتزاق می کنه بجای تحقیق و تفحص از بانک ها بیاد و حساب مالی یک موسسه کوچک رو با اهداف تاثیر گذاری برای آینده بررسی کنه واقعا جای تاسف داره
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    انتظار داریم بهد از این شاهکار مجلس گردش مالی و حساب های آقازاده ها رو بررسی کنه و گزارش اون رو شفاف به مردم ارایه کنه!!
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 7
    اینم از رایفی پور .
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    حالا چی میشه؟
  • !!!!!! IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    جالب بود!!!!!!!!!
  • MX ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 7
    رائفی پور بیسواد که ی مشت مطلب رو از شبکه های خارجی درمیاره و به عنوان تحقیقاا خاص و خارق العاده ذهن خودش خورد جوانها میده
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 0
    سعی میکنم از همه منابع خبری ،خبر بگیرم ولی چند مورد به عنوان منبع ثابت وسالم انتخاب می‌کنم مثل مشرق ،فارس ...حالا مشرق اگه ثابت نکنی تو ام میشی مثل بی بی سي برای من
  • راحله IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه
  • dke456 IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    چقدررر نا آگاهی موسسه تجاری ست بروید سایت روزنامه رسمی بخونید موسسه تجاری و یک حسابدار، کارشناس دین نیست.
  • z IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    7 0
    حالا که با شما زاویه پدا کرده شده پسر شمر
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    !
  • علی PK ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    راههای بهتری وجود دارد که نیاز نباشد از حساب‌های بانکی برداشت کند، مردم به او اعتماد دارند.
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    وای چه بد
  • من IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 0
    تو پاکستان عمران خان رئیس جمهور محبوب و ضد فساد رو به خاطر فساد مالی ناچیز دستگیر و زندانی کردند و با فساد های آشکار بسیار بزرگ کاری ندارند. در آلمان یک نخست وزیر رو به خاطر فساد ۷۰۰ دلاری زندانی کردند ولی کسی کار با قاچاق سازمان یافته میلیاردها(بیش از ۵۳ میلیارد دلار ) دلار اسلحه ارسالی به اوکراین ندارد که برخی حتی سر از غزه درآورده و در بازار سیاه می فروشند. به نظرتون این بازی آشنا نیست.
  • مهدی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    8 0
    شفافیت خیلی خوبه. حساب بقیه موسسه های خیریه رو هم منتشر کنین اگه نیتتون خیره.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 4
    توقع چنین کاری از مصاف نمیرفت
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 2
    واقعا روایات آخر زمانی که میگن ، فاصله حق و باطل باریکی یک تار مو میشود
  • US ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 7
    پول شویی ،فساد ،ویژه خواری و رانت این آقای پور این پولها رو از کجا آورده
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 0
    یعنی در تحقیق و تفحص بانک ها، تراکنش های فقط ۱۰۰ میلیاردی توی دو سال به چشم اومده؟! عجب سیستم بانکی تمیزی داریم خبر نداشتیم آفرین مشرق ...
  • محسن US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 7
    استاد پولشویی می کرده پس
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    10 0
    سر شاخ شدن چقدر هزینه داره..
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    4 0
    خدایش الان 8 میلیارد پوله که شما دارید سرو صدا را ه انداختید؟اگر می رفت یک ساختمان خیریه می خرید چی داشتید برای گفتن
  • بی بی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 1
    جرا آخه؟ خیلیا اعتماد داشتن
  • محسن IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    سلام مشرق جون از جلوی چشمم افتادی این چه تحلیل و خبری بود زدی وقتی هنوز نمی دونی پول ها کجا هزینه شده مشکوک بودنش رو از کجا درآورده اید
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    نظارت مهمه.
  • محسن IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    تحقیق از یک شرکت خصوصی رو مجلس بر عهده گرفته واقعا قابل درک نیست.. در قضیه شفافیت مجلس باید از خودش تحقیق کنه
  • یه ایرانی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 2
    رائفی پور توضیح بده
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    5 0
    گفتن حرف حق هزینه دارد
  • مرتضی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    5 0
    آخرش موسسه خیریه ست یا تبلیغاتی؟ جمع کنید بابا این مسخره بازی ها رو واقعا مشرق برات متاسم. حیف نون
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 3
    بابا جون مردم به حسابش میریزند واونم پول پاشی میکنه دیگه!
  • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    5 0
    قبلاً با نگرانی به مصاف کمک مالی میکردم. اما بعد از این قیل و قال های خنده داری که راه انداختید با خیال راحت تر و بیشتر از قبل کمک خواهم کرد. تا کور بشن لابی های زور و زر و تزویر که بر بیت المال چنبره زدن و درست کار کردن یه مجموعه کوچک رو هم برنمیتابن!
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    رب ارحم عبدک الضعیف
  • فتاح IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    7 0
    دوستان لطفا به تعریف زیر توجه فرمایید: «پولشویی»: به معنای شستن پول‌های کثیف است و به جرمی اشاره دارد که در آن «پول های حاصل از فعالیت های غیرقانونی»، سالم و قانونی نشان داده می شوند. با توجه به اینکه در گزارش به «منشاء» دریافتی های مصاف از محل هدایا و نذورات مردمی بوده(یکی شون خودم) ، آیا بکار بردن این عنوان «پولشویی» مغرضانه نیست؟
  • رسول IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    1 0
    خدایا امام زمان ما را برسان
    • علمداری IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      1 0
      الهی آمین یا رب العالمین
  • زیزیگولو IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    1 0
    نباید با آبروی هم بازی کنیم
  • امیری IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    5 1
    خدا استاد رو حفظ کنه همیشه همه چیزش شفاف بوده
  • فریدون AU ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 0
    مشرق! گیریم که این گزارش بی سر و‌ ته و اعداد و ارقام مخدوش، واقعی باشه؛ عملکرد مالی یک موسسه خصوصی چه ربطی به شما داره ؟؟؟؟
  • مهدی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    4 0
    تبدیل یک موسسه تبلیغاتی به حزب سیاسی در شب انتخابات؟ ایشون حزب مستقلی تشکیل نداده بلکه از طیف های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب اونهایی را که موافق و پیگیر شفافیت هستند تایید کذده و رای هم اورده.
  • رضایی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 1
    کی پاسخگوست؟
  • هه IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 0
    افشای غیر قانونی اطلاعات مالی هر کسی بسیار زشته مشرق ضمنا طبیعیه موسسه به این بزرگی تراکنش بالایی داره
  • ناشناس AE ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    5 0
    دروغ، دروغ، دروغ، دروغ، دروغ و دروغ...دروغ گو جایگاهش در جهنم است، از خدا بترسید و دروغ نگویید...عذر خواهی کنید به خاطر این دروغ ها.
  • علی US ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 0
    این سناریو ها نخ نما شده
  • مگر مهمه IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا حرف مفت میزنی برو دنبال فسادهایی انجام دادن واقعا متاسفم
  • mahdi IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 3
    فقط ماله کشی کنین این مرتیکه دلقکی پور خدا رو شکر خیلی زود رسوا شد
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مشرق خیلی بدبخت تر از اونی هستی ک فکرشو میکردم نزدیک ۱۰ سال ک صبحمون با خبرات شروع میکردم ولی بخاطر دور شدنت از واقعیت دیگ کنسلی
  • US ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    واقعا این کارها خجالت آوره، مخصوصا از طرف مشرق!
  • . IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    مشرق تف ب ذات نداشتت
  • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    فعلا که موسسه خصوصی مصاف که بصورت مردمی هزینه دریافت میکنه بطور کامل خودشو شفاف کرده
  • محمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    چه خوب حساب و کتاب بلدین
  • مهدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    بنده در مقامی نیستم که قضاوت کنم علمش رو هم ندارم، اما به نظرم کسی که چندین سال است در بوق شفافیت می دمد الان باید این موضوع را از خودش شروع کند، اتفاقا این آزمونی برای سنجش میزان صداقت در کلام است.
  • احسان IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    1 0
    یک نفر هم که قراره کار حق انجام بده و با فساد مبارزه کنه اینطوری مافیای قدرت تجزیش میکنند شما یک سند بیارید که اقای رائفی پور با این هزینه ها مثل برخی از شماها برای تفریح و خرید ویلا و ... اقدام کرده چرا تا دیروز خبری از حسابهای اقای رائفی پور نبود همینکه احساس کردید صندلی ریاست داره میلرزه شروع به پخش حساب کردید
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    مصاف که وارد انتخابات شد از هر طرف بهش حمله کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس