وزیر جنگ رژیم اشغالگر: گزینه‌ای جز حمله به رفح وجود ندارد

زیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون اشاره به کارشکنی های این رژیم در مذاکرات با مقاومت فلسطین درباره آتش بس در نوار غزه اعلام کرد: گزینه‌ای جز حمله به رفح نداریم.

به گزارش مشرق، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر در گفت‌وگوی تلفنی با «لوید آستین» افزود: اسرائیل دیگر گزینه ای جز حمله به رفح در جنوب غزه ندارد.

وی مثل همیشه با متهم کردن مقاومت فلسطین به کارشکنی در مسیر مذاکرات برای رسیدن به آتش بس، ادامه داد: در این مرحله، گزینه دیگری باقی نمی ماند و این به معنای شروع عملیات در رفح است.

این مقام صهیونیست از حمایت آمریکا تشکر و اضافه کرد: واشنگتن نقش مهمی در مذاکرات برای آزادسازی اسرا ایفا می کند.

در همین حال، یکی از مقامات کابینه رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم اعلام کرد: عملیات رفح به اتفاق آرا به تصویب رسید و انتظار می رود که این عملیات هفته جاری آغاز شود.

وبگاه خبری «قاهره نیوز» نیز نوشت: اشغالگران اسرائیلی تمام میدان های مناطق مسکونی در شرق رفح را تهدید به تخریب کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی در حالی مقاومت فلسطین را به کارشکنی در مذاکرات آتش بس متهم می کند که حماس و دیگر گروه های فلسطینی از ابتدای جنگ علیه غزه، برای مذاکره در این باره اعلام آمادگی کردند.

رژیم اشغالگر در مذاکراتی که تاکنون انجام شده، حتی حاضر نیست که درباره توقف کامل جنگ تضمینی بدهد و این رژیم تاکید بر تداوم اشغال نوار غزه دارد؛ موضوعی که هرگز مورد موافقت گروه های مقاومت فلسطین قرار نخواهد گرفت.

اکنون آنچه مقاومت فلسطین از اشغالگران طلب می کند، خروج از نوار غزه و آزادی اسرای فلسطینی است؛ خواسته به حقی که عدول از آن، به معنای پذیرش ذلت ملت فلسطین و پذیرش اشغال کامل و ابدی این منطقه توسط صهیونیست ها است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    0 1
    به امید پیروزی حماس
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    0 1
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    وقتی آمادگی جنگ ندارید وارد شدن به میدان جنگ یعنی خودکشی. آیا عملیات طوفان اقصی جز نابودی حماس و از بین رفتن کل غزه نتیجه دیگری داشت؟ چیزی که صهیونیستهای بیشرافت می‌خواستند.حالا هم سریعا وارد صلح شوید و تمام شرایط را بپذیرید.خدا بزرگ است شاید فرجی شد.فعلا باید برای زنده ماندن فکری کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس