رئیس پیشین موساد دست نتانیاهو را رو کرد

رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم عامدانه مانع از بازگرداندن اسرا می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «دانی یاتوم» رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد با اظهاراتی از دلایل عدم توافق بر سر مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین سخن گفت.

رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو عامدانه مانع از بازگرداندن اسرای صهیونیست و پایان جنگ می‌شود، زیرا این موضوع کابینه وی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

یاتوم در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به بدبودن کابینه رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو باید از خیلی وقت پیش از قدرت کنار می‌رفت.

رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بیان کرد: نتانیاهو تنها به خودش اهمیت می‌دهد. ما باید به خیابان‌ها بریزیم و در تظاهراتی صدها هزارنفری خواهان برکناری کابینه وی شویم.

کمی پیش‌تر نیز «رام بن باراک» نماینده کنست به رادیو رژیم صهیونیستی گفت: جنگ ما در غزه بدون هدف است و روشن است که ما جنگ را باخته‌ایم.

وی افزود: دوباره به جنگ در همان مناطق قبلی بازگشته‌ایم و نظامیان بیشتری را از دست می‌دهیم و اقتصاد ما هم در حال فروپاشی است.

این نماینده کنست رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: در عرصه بین‌الملل هم ما بازنده هستیم. روابط ما با آمریکا آسیب دیده است و هیچ موفقیتی را کسب نکرده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس