کد خبر 1603665
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
دردسر تازه تیم ملی والیبال/ مجرد هم لیگ ملت‌ها را از دست داد

در شرایطی چند روزی از ناپدید شدن ناگهانی و عجیب یک مقام ارشد فدراسیون والیبال در دوبی می گذرد که هنوز هیچ اطلاع رسانی دقیق و شفافی صورت نگرفته است.

سرویس ورزش مشرق- تیم ملی والیبال کشورمان که اکنون در برزیل آماده حضور در لیگ ملت ها می شود، با یک اتفاق عجیب مواجه شده که همه را شوکه کرده است. ناگهان خبر رسید که وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی که همراه تیم به برزیل اعزام شده، در فرودگاه دوبی ناپدید شده و اطلاعی هم درباره ماجرا وجود ندارد. اتفاقی کم سابقه و شگفت آور که یک مقام رسمی، در یک فرودگاه غیب شود و منابع رسمی نیز هیچ اطلاع رسانی دقیقی درباره ماجرا نکنند.

بیشتر بخوانید:

انتخاباتی که ناامیدکننده بود!

فعلا پاریس کنسله!

میراث تلخ و سیاه بازیکن سالاری

در چنین شرایطی، رئیس فدراسیون در جمع ملی پوشان خانم والیبال، با طفره رفتن از بیان آنچه در ورای این ماجرا وجود دارد، آن را به حریم خصوصی و شخصی مرادی نسبت داده و سخن بیشتری نگفته که خود شائبه ها را بیشتر و قوی تر کرده است. اما سوال و ابهام در جایی بیشتر می شود که فدراسیون والیبال افکار عمومی را غریبه و نامحرم می داند و واقعیت را بیان نمی کند. حواله دادن موضوعی به این مهمی به حریم شخصی و خصوصی، هنگامی غیرقابل قبول است که مرادی در سفری شخصی با چنین اتفاقی مواجه نشده. او در شرایطی ناپدید شده که مسئول تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون بوده و در این راستا نیز عازم این سفر بوده است.

وقتی مردم را غریبه می دانند!

حالا انتظار می رود که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وارد این ماجرا شده و با بررسی ابعاد مختلف آن، اطلاعات دقیق و شفاف را به افکار عمومی ارائه دهند. سکوت و صحبت های معلق و مبهم، نه تنها دردی دوا نمی کند که افکار عمومی را نیز بی اعتماد و دلخور می کند. فدراسیون بایستی ابعاد این ناپدید شدن را اعلام کند که به نظر می رسد، تعلل کنونی یک قصور به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • CN ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    4 1
    شاید اتفاقی براش افتاده مثلا دزدیده باشنش چرا سکوت کردند باید پیگیر وضعیتش باشن
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      7 1
      اعلام جرم شود بدلیل توهین به کشور و توسط اینترپل عودت گردد
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      5 0
      اگه دزدیدنش، خب بگن دزدیدنش! چرا باید بگن مساله شخصی بوده؟! اینجور مسئولین که سئوالهای عادی مردم رو میپیچونن، مثل رییس ستاد بحران مشهد باید بلافاصله تغییر شغل دهند.
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    پناهنده شده
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    دو روز دیگه معلوم میشه به یه کشوری پناهنده شده
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      3 0
      نه پس!!!! گم شده کوچولو!!!
  • DE ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    10 1
    براستی ورزش کشورمان چقدر کثیف شده ؟ اون از اوضاع فساد آلود فوتبال ، حالا نوبت والیباله ! دستگاه های نظارتی هم در خواب خوش ادای انجام وظایفشان را در میآورند !
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 0
    معلومه دو روز دیگه میبینین یه لایو میذاره که پناهنده یه کشور دیگه شده
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    واقعا که جای شرمساریست مداراکردن با این به اصطلاح مدیران
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    1 2
    من از همین جا از پنج باخت تیم والیبال در برابر برزیل تشکر میکنم
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    6 0
    امثال ایشان زیادند !! این آقایان سالهاست زن و بچه را خارج فرستاده اند و همواره آماده هستند که ساک ببندند و الفرار!!! برای فرار هم از مسافرت‌های ماموریتی استفاده می‌کنند!!! باید ترتیبی اتخاذ شود که مدیری که خانوا ده اش را فرستاده آن طرف سریع برکنار شود !!! یادمه یکی از وزرای حسن روحانی در هتل زندگی می‌کرد چون خانواده اش خارج بودند!!!!!! اینها ابروی مملکت را می‌برند!!
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    2 1
    پیدا میشه انشاالله. تو منلکت ما دکل و خیلی چیزا غیب میشه اینکه دیگه ی آدمه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    3 0
    وقتی رئیس فدراسیون معنی حریم شخصی و حریم عمومی رو نمیدونه یا خیال میکنه ملت نمیدونه باید چه برخوردی با این جماعت بشه؟! می گفتند فساد سیستمی در کشور نیست، سلمنا، شما یه جا رو نشون بدید که آرومه و هیچ خبری از این خبرها توش نبوده و نیست!!!
  • رسول US ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    ست اول بازی صرب ایران میلاد دو سه اشتباه پشت سر هم انجام داد سرمربی رفت بطرف مربی کمک ایرانی که میلاد را عوض کنید ولی مربی ایرانی اجازه نداد و پشیمانش کرد یعنی اینکه بازیکن سالاری هنوز هم وجود دارد و وقتی ایران چنین مربی های دارد چرا عالمی پول برای سر مربی خارجی مصرف میکند والیبال ایران تمام شد مثل کره جنوبی و بلغارستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس