صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲

برخورد قاطع دولت رئیسی با یک فساد کلان که در دولت قبل پایه گذاری شده بود، حمله زامبی‌ها، بی بی حریص نباش، وعده صادق یحیی، باب انتقام و... تیتر برخی روزنامه‌های دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 0
    مدیران پشت پرده فساد چای باید دستگیر و محاکمه شوند
  • Puyamotlaq ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    3 0
    سلام بر ساکنان غزه قهرمانان مقاومت در برابر ظلم اشغالگر قدس شریف. همچنان که در خبرها موثق آمده است و می توانید خودتان از مراجع ذی صلاح پیگیر باشید: در طی مدت ۴۸ روز بعد از طوفان الاقصی از طرف ملت های آزاده در تمامی نقاط جهان اقدامات لازم به جهت جمع آوری و ارسال کمک های بشردوستانه برای ملت جنگ‌زده فلسطینیان نوار غزه انجام پذیرفت که طی ۴۸ روز تنها مانع رسیدن بسته بودن گذرگاه به شمال نوار غزه بود. چطور شد؟؟با گشایش ۷ روزه آتش‌بس بشردوستانه نیازمندی های و هزینه زندگی به دست خانواده‌های غزه نرسید. در بهبود شرایط زندگی و مراکز درمانی و بهداشتی و سرپناهی هیچ تغییر صورت نگرفت. با اعلام خبر خبرنگاران و گزارشات کادر درمانی از ساکنان نوار غزه و اعلام گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد فرانچسکا البانی در امور حقوق بشر گفت:(( ساکنان نوار غزه در حال نابودی هستند)) خواستار ادامه فعالیت‌ها آزادگان جهان بواسطه وظیفه انسانی هر شخص با هدف مسئولیت پذیری و پاسخ‌گویی مدیران عالی مقام در سطوح ملی و بین‌المللی در تمام نقاط جهان باشید. به امید آزادی اراده فلسطین و ساکنان غزه در تعیین سرنوشت و اقامه نماز مسجدالاقصی
  • محسن ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    5 0
    واقعا ایران چقدر چای نیاز داره که 3 میلیارد دلار برای واردات چای داده شده؟ اگه به وارد کننده چای اینهمه ارز میدند به وارد کننده اقلام دیگه چقدر ارز داده اند و میدهند؟
  • محمد ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    نشریات فتنه ای بالاخره برجام را فراموش کردند مدتی است که در صفحه اول آنها چیزی از برجام دیده نمی شود!!!!
  • ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 0
    اگه فساد چای اثبات شه باید تمام عواملش اعدام شوند و درس عبرتی شه برای بقیه فساد ها
  • ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 2
    نزدیک 2/5 سال از استقرار دولت گذشته ، مشکل از دولت قبل است؟دلار23 تومنی شده 52 ت بازهم تقصیردولت قبل است؟
    • ایرانی ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 0
      تا وقتی ساده لوحانی مثل تو هستند که فرق دوغ و دوشاب رو نمی فهمن باید هم منتظر جولان اراذل سیاسی چون شیخ بنفش و دار و دسته فاسدش در سپهر سیاسی این مملکت باشیم یعنی تو نمیفهمی تعظیم در برابر کدخدا دلار ۳ تومنی رو کرد ۳۰ تومن یعنی ده برابر ولی وقتی با تبعیت از رهبری محکم جلو آمریکا ایستادیم یکسال ارز با وجود تمام خرابی که حسن کلید به بار آورده بود ثابت بود تا اینکه توسط اراذل جنبش فواحش مملکت رو بهم ریختن و شد آنچه نباید!! اونوقت تو از خواب زمستانی غارت اومدی بیرون برامون تحلیل میدی؟!!
    • ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 0
      در دولت روحانی که بعد از هشت سال، هنوز هم تقصیر دولت قبل بود. ضمن اینکه هر وقت بدهی ها و پیش خوری های دولت بنفش تموم شد، اون وقت بیا دولت قبل رو ماله کشی کن. تا بدهی هاشون صاف نشه، تقصیر اوناست، حتی بعد از ۲و نیم سال.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    5 1
    حالم از هر چی چای است به هم می خورد. نمی توانم چایی بخورم. احساس حماقت می کنم.
  • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    عفریتی درحال قصابی اذهان فرشتگان بیگناه گفت:مشکل تویی که نتوانستی بچه ها(ازجمله خودش!)را خوب تربیت کنی!.. کار هماره بر کاروانیان دشوار است وبررهزنان آسان؛تربیت مثل پرورش گل است محافظت و زحمت بسیار میخواهدتابرمدار خواص مادرزادی رشدصورت بگیرداما سالهاوگاه قرنهازحمت تربیتی را میتواند یک گاو درعرض چندثانیه لگد مال کند.. ازبوستان نسل مان مداوم،منضبط وبیدار حمایت کنیم،مادران فرزندان راگرم درآغوش بگیرید!صدای زوزه گرگ ورقص باله کوسه می آید...
  • محمودسلمانی ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    از یمن بوی اویس قرنی می آید؛ خنجری تیز و‌ مجالی مدنی می آید؛ کوسه ها! مست می وخون یتیمان باشید مگس و مست پران و زدنی می آید و اصحاب الیمن، ما اصحاب الیمن..!؟
  • محمد حسن عباس زاده ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    از دیروز برخی از این روزنامه ها ( دیروز سازندگی و امروز برخی دیگر ) در مورد مشکلات ناترازی موسسه اعتباری نور می نویسند؛ من از شما خواهش می کنم از برادران اسکندری زاده اهل رفسنجان که حسین یا محمد حسین این خانواده در دهه شصت و اوایل هفتاد یار غار و رفیق گرمابه و گلستان استاندار آن زمان کرمان بود گزارش دقیقی تهیه و منتشر کنید. شاید این آقایان دیگر این همه مانور ندهند. مردم در سراسر کشور که اینها نمی شناسند.
  • ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    تتلو اصلا آدم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس