بدلکار

بدلکار سینمای ایران گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم "24 ساعته باز است" به کارگردانی "پاتریک رینولدز" را ثبت کرده ام و برای انجام بدلکاری عازم صربستان شده ام.

به گزارش مشرق، ارشا اقدسی در خصوص چگونگی حضورش در فیلم هالیوودی گفت: به تازگی قرارداد حضور در فیلم "24 ساعته باز است" به کارگردانی "پاتریک رینولدز" (padraig reynolds) را ثبت کرده و برای انجام بدلکاری عازم صربستان شده ام.



وی در همین راستا افزود: این فیلم جزو آثار درجه یک هالیوود در ژانر وحشت محسوب می‌شود که طراحی بدلکاری آن را "اسلاویشا ایوانوویچ" (Slavisa Ivanovic) بر عهده دارد.

اقدسی با اشاره به ضبط بخش‌های مربوط به خود خاطرنشان کرد: قرار بر اینبود که به صورت کامل در این فیلم آتش بگیرم. کارگردان اثر از حضور من بسیار خوشحال است. دو شب گذشته تست‌های اول را انجام دادیم و دیشب ساعت دوازده در دمای زیر صفر درجه و زیر باران عملیات آتش گرفتن من فیلمبرداری شد.


در ادامه تصویر اختصاصی آتش گرفتن ارشا اقدسی که در اختیارمان قرار داده است را خواهید دید:
 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    3 25
    مثل سیاه پوستا .خخخ
  • حامد بیمخ IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    16 2
    ایران پر از استفداده اما میکشن استعدادشوند و بعد افتخارشو مال خودشون میکنن که ایرانیه
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    0 0
    سینمای ما باید واکنشی خوب وهنری به فیلمهایی مثل سیصد بدهد . امابنیادیترین راهبرد؛ سینمایی است که منجی گرایانه باشد بودجه سینما باید درحد هالیوود باشد تاهنرمندان درجه یک جهان فیلم وسینمارا به خدمت بگیریم و جهان راباتصویری کردن منابع خود وانتزاعی ترین اندیشه های امیدوارانه وحتمی رابه میدان بیاوریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس