کد خبر 801950
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰
Vantage 2018

شرکت استون مارتین مدل ۲۰۱۸ از خودرو محبوب «ونتیج» را معرفی کرد تا خودرو جیمز باند در سال آینده با به‎روز رسانی راهی بازار شود.

به گزارش مشرق، بدون شک مجموعه فیلم های جیمز باند (۰۰۷) طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و علاوه بر ژانر مهیج این فیلم، خودروهایی که توسط شخصیت این مجموعه فیلم مورد استفاده قرار گرفته است بین علاقه‎مندان به دنیای خودرو از بهترین و خاص‎ترین مدل ها به شمار می روند.

به تازگی شرکت استون مارتین خودروی مدل Vantage ۲۰۱۸ را معرفی کرد تا یکی از خودروهای خاص مورد استفاده در فیلم جیمز باند از سال میلادی جدید با تغییرات و به‎روز رسانی به بازار عرضه شود.

استون مارتین Vantage جدید همچون مدل DB۱۱ بر روی شاسی آلمینیومی سوار شده است. شاسی‎ای که به واسطه‎ آن میزان مقاومت و توانایی خودرو در پیچ ها و ویراژ دادن، بسیار بالاتر رفته است.

در نگاه اول وجه تمایز این Vantage ۲۰۱۸ با دیگر محصولات استون مارتین، جلو پنجره‎ متفاوت و چراغ های منحصر به فرد آن است. دیگر ویژگی مهم این خودرو ۱۵۳۰ کیلوگرمی، توزیع وزن ۵۰:۵۰ خودرو است که در تعادل و ارتقاء کیفیت رانندکی تاثیر به سزایی دارد.

در زیر کاپوت Vantage ۲۰۱۸ پیشرانه‎ای ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر مجهز به جفت توربو تعبیه شده که قدرتی ۵۱۰ اسب بخاری و گشتاوری ۶۸۵ نیوتون متری را در دسترس خودرو قرار می دهد. انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها از طریق جعبه دنده اتومات ۸ سرعته ZF صورت می گیرد. مدل جدید ونتیج تنها ظرف ۳.۵ ساعت از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و دارای بیشینه سرعت ۳۱۳ کیلومتر بر ساعت است.

منبع: خودروکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس