کارگردان سینما

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت: رشادت‌های مدافعان حرم باید به تصویر کشیده شود و حماسه‌ها را نباید به تاریخ سپرد.

به گزارش مشرق، اکبر منصورفلاح امروز با اشاره به شهادت محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی و درمجموع امثال حججی‌ها مقامشان بالاتر از آن است که بتوان درباره آن‌ها سخن گفت.

وی ادامه داد: شهید حججی در آغوش معبودش قرار گرفت و خونی که از پیکر عزیزش جاری شد، بر زمین نریخت؛ بلکه قطره‌هایی شد که در وجود یک ملت درخشید.این کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه سپاه انتقام خون شهدای مدافع حرم و امثال شهید حججی‌ها را خواهد گرفت، تصریح کرد: ملت ایران دست از حمایت از جبهه مقاومت برنمی‌دارد.

منصورفلاح با اشاره به اینکه این حماسه‌ها را باید تاریخی کرد، اضافه کرد: حماسه‌ها را نباید به تاریخ سپرد؛ شهدا و جانبازان در تاریخ انقلاب اسلامی به‌ویژه مدافعان حرم از خود اسطوره ساختند.وی با بیان اینکه راه و هدف شهادت شهدای تاریخ انقلاب اسلامی به‌ویژه مدافعان حرم باید به ثبت برسد و نمایش دربیاید، تصریح کرد: تفکر و اندیشه آن‌ها باید در تاریخ ثبت شود.

این کارگردان سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه این نگاه و درمجموع عمل شهدای مدافع حرم باید در تاریخ جهان به یادگار بماند، اظهار کرد: چه برای آیندگان و چه برای حاضران باید راه شهدا را تبیین کرد و این وظیفه مهم بر دوش سینما و تلویزیون است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس