کد خبر 766648
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
کیهان

حالا که بعد از آن همه لاف گزاف درباره برجام به دستاورد تقریبا هیچ رسیده‌اند، نه فقط خود را به فراموشی زده‌اند، بلکه منتقدان را متهم می‌کنند که از برجام انتظار شق‌القمر داشته‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای ظریف در مصاحبه با ایسنا گفته است؛ منتقدان از برجام انتظار شق‌القمر داشتند!


گفتم: ولی دولت برجام را خیلی بیشتر از شق‌القمر می‌دانست! هنوز هیچکس فراموش نکرده است که برجام را آفتاب تابان! فتح‌الفتوح! معجزه قرن! تسلیم قدرت‌های بزرگ در مقابل مردم ایران! بزرگترین دستاورد تاریخ! می‌نامیدند و آن را حرکتی می‌دانستند که حتی آب خوردن مردم هم به آن وابسته است! و...


گفت: حالا که بعد از آن همه لاف گزاف درباره برجام به دستاورد تقریبا هیچ رسیده‌اند، نه فقط خود را به فراموشی زده‌اند، بلکه منتقدان را متهم می‌کنند که از برجام انتظار شق‌القمر داشته‌اند!


گفتم: دانش‌آموزی یک مسئله ساده ریاضی را غلط حل کرده و حاصلضرب ۲×۲ را ۳/۲۵ درآورده بود! معلم ریاضی او را تنبیه کرده و گفت؛ باید هزار بار بنویسی ۲×۲=۴ و فردا دانش‌آموز به جای ۱۰۰۰ بار فقط دو بار نوشته بود.

معلم با عصبانیت گفت؛ مگر قرار نبود ۱۰۰۰ بار بنویسی؟ و دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه! آخه ما غیر از ریاضی، حافظه‌مون هم ضعیف است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    13 0
    این دولت ابروی کشور را به باد داد و ما ملت احساسی هم کمکش کردیم هر چی به سرمان میاد حق ماست تا زمانی که احساسی عمل کنیم نه از روی عقل وضعیت خرابتر هم خواهد شد.
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    8 1
    خدا رحم كنه ، با اين سيل واردات ، با اين ركود عظيم و تورمي كه در آينده خواهيم ديد
  • محسن ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    1 2
    اگه برجام خسارت محضه پس جرا شورای نگهبان روحانی و مجلس ظریف رو تایید کردند؟!!!نمیدنم والله،کجا زندگی میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس