فقط 3 منطقه در شهر موصل در اشغال داعش

یک منبع میدانی اعلام کرد: همچنان چند هزار تن از شهروندان عراقی در مناطق اشغالی در اسارت تروریست های داعش هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی در جدیدترین پیشروی ها در غرب شهر موصل توانستند با چند حمله گسترده، عناصر تروریستی داعش را در مناطق مختلف محله موصل قدیم عقب برانند. درگیری ها به شدت در شرق و شمال شرق محله موصل قدیم ادامه دارد و نیروهای عراقی درصدد هستند با کمترین تلفات خود را به سه منطقه اشغالی « الشهوان، راس الکور و قلیعات برسانند.

 یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: همچنان چند هزار تن از شهروندان عراقی در مناطق اشغالی در اسارت تروریست های داعش هستند.

این منبع میدانی با بیان این که محله المیدان از وجود عناصر تروریستی داعش آزاد شده، گفت: نیروهای عراقی تلاش می کنند مواضع خود را در این منطقه راهبردی تثبیت کنند.

در حال حاضر تروریست ها در بخش کوچکی از منطقه المیدان به نام بازار الصغیر محاصره شده اند و نیروهای عراقی از محور « شیخ ابو العلا، خیابان نجفی و سرجخانه»درصدد هستند این بازار را هم از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کنند.بازارهای ماهی، صفافیر، الشعاریین ،مناطق عوجات، حوش الخان، کارگاه های نجاری، خیابان های غازی و نجفی هم دقایقی قبل از وجود عناصر تروریستی داعش در محله موصل قدیم پاکسازی شد. همزمان با پیشروی های نیروهای عراقی، صدها تن از شهروندان توانستند از مناطق اشغالی متواری شوند و به سوی نیروهای پلیس پناه بیاورند. در جریان درگیری های 5 ساعت گذشته نزدیک به 30 تن از تروریست ها کشته وزخمی شدند.

 به گزارش مشرق، تلفات نیروهای عراقی به دلیل بمب ها و تله های انفجاری کار گذاشته شده بالا  شده است. با احتساب پیشروی های جدید فقط 7 درصد محله موصل قدیم در غرب شهر موصل در اشغال تروریست های داعش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
    11 0
    شهرهایی مثل موصل که به داعش بفرما زدند
  • US ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
    8 0
    این ملتو سوراخ کردن و اموالشو تاراج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس