کد خبر 734239
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
صدای تیراندازی مداوم در مجلس

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تیراندازی در مجلس را تشریح و اعلام کرد: در حال حاضر تیراندازی قطع شده و امنیت برقرار است و محیط مجلس در اختیار نیروهای امنیتی سپاه است.

 به گزارش مشرق، در تشریح ماجرای تیراندازی در مجلس اظهار داشت: امروز فردی به عنوان ارباب رجوع دفتر نمایندگان به گیت بازرسی وارد می‌شود و به نیروی سپاه اعلام می‌کند که قصد ملاقات دارم و می‌خواهم به اتاق نمایندگان بروم.

وی ادامه داد: نیروی سپاه به این فرد می گوید باید اسم شما را نمایندگان بدهند، بلافاصله این فرد اقدام به تیراندازی می کند، مردم به کمک نیروی سپاه می آیند که این فرد به طرف مردم نیز تیراندازی می کند و دو، سه نفر مجروح می شوند.

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: در ساختمان مراجعات نمایندگان، چهار آسانسور و دو پله اضطراری وجود دارد؛ سپاه پله‌های اضطراری را محاصره کرده و به منشی‌های دفاتر اعلام می‌کند که درب اتاق‌ها را ببندند و ملاقات‌کنندگان را نیز به داخل اتاق ها ببرند و به کسی اجازه ورود ندهند.

حسن بیگی تصریح کرد: این فرد وارد اتاق یکی از نمایندگان شده و برای ایجاد رعب و وحشت تیراندازی هوایی می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه سریعاً وارد صحنه شده و کارمندان مجلس نیز که آموزش دیده هستند، درب اتاق‌ها را بسته بودند.

وی اظهار داشت: فرد مسلح تلاش می‌کند تا خود را به پله‌های اضطراری طبقه ششم برساند؛ این امر موجب می‌شود کار نیروهای سپاه راحت‌تر شود، چون این کار موجب شد محاصره شخص مسلح راحت‌تر شود و بدین‌ترتیب از طبقه اول تا پنجم امنیت برقرار شد.

حسن بیگی ادامه داد: نیروهای امنیتی سپاه معتقدند فرد ضارب فقط یک نفر است که از اتاق های متعدد تیراندازی می کند و به نظر می رسد افراد بیشتری همراه او هستند اما به دلیل اینکه مطمئن شوند با توجه به اینکه تعداد گلوله های زیادی همراه وی است، به کسی آسیب نمی رسد وی را محاصره کرده اند و در حال مذاکره با فرد مسلح هستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: به این فرد مسلح اعلام شده کسی تاکنون کشته نشده و فقط سه نفر مجروح شده اند و همین امر موجب می‌شود شما تخفیف در مجازات بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: تیراندازی ها قطع شده، محیط در اختیار نیروهای امنیتی است، نیروهای سپاه در همه نقاط مجلس مستقر هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: احتمال می دهیم این فرد مجنون باشد، نوع اقداماتش نشان می‌دهد آموزش دیده نیست، به دفتر نمایندگان رفته زیرا در آنجا سطح امنیتی پایین است و روزانه هزاران نفر از سراسر کشور تردد دارند.

حسن‌بیگی گفت: در حال حاضر درگیری قطع شده و نیروهای امنیتی در حال مذاکره با وی برای تسلیم شدن هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    11 2
    چه‌امنیتی‌فقط‌کافیه‌یه‌نفرمسلح‌باشه‌اگه‌امریکابودبااون همه‌اسلحه‌چکارمیکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس