جودو

نمایندگان کشورمان در دومین روز از رقابت‌های جودوی نابینایان و کم‌بینایان قهرمانی آسیا - اقیانوسیه صاحب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدند.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که در ازبکستان در حال برگزاری است احسان موسی‌نژاد در وزن 100- کیلوگرم با کسب 2 پیروزی متوالی مقابل حریفانی از تایلند به عنوان قهرمانی دست یافت.

امید جعفری دیگر نماینده کشورمان در وزن 81- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، توشیف نماینده ازبکستان را ضربه کرد و به فینال راه یافت، اما در این مرحله مقابل حریف مطرح خود از کره جنوبی شکست خورد و به نشان نقره رسید.

محمدعلی شنانی نیز که در بازی‌های کشورهای اسلامی مدال نقره کسب کرده بود در وزن 90- کیلوگرم در دور نخست نماینده کره جنوبی را ضربه کرد، در دور دوم اگرچه برابر جودوکار ازبکستانی به تساوی رسیده بود، اما با رای داوران بازنده اعلام شد و به دیدار رده‌بندی رفت و با پیروزی برابر جودوکاری از تایلند به مدال برنز دست یافت.

محمدرضا خیراله‌زاده هم در وزن 100+ کیلوگرم پس از استراحت دور اول به مصاف ازبکستان رفت و شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت و در این مرحله مقابل نماینده عراق پیروز شد و گردن آویز برنز گرفت.

بدین ترتیب تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز، برای نخستین بار در رده سوم آسیا قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس